![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever vindt varkenskop op oprit
http://www.standaard.be/artikel/deta...21027_00349827 Enig idee wie of welke organisatie zich bezig houdt met het betrekken van gezinsleden van politiekers bij de politieke strijd, en dan nog op zo'n manier ? Ik wel. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een varkenskop is gemakkelijk te krijgen. Waarschijnlijk gewoon een flauwe plezante van linkse signatuur.
Als het echt mafiastyle dreigementen waren, dan had men wel een ander dier gebruikt. Liefst iets onschuldig om de dramatiek te vergroten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() enkele die hard vlaams belangers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Ongehoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() "De Wever vindt varkenskop op oprit"
Die De Wever is toch geen Moslim? Dan is het in ieder geval geen hate-crime. Die Moslims zijn momenteel wel erg bezig met slachten. Het is de tijd dat in mijn gemeente her en der schapenkoppen gevonden worden. En ik dacht niet dat die Mohammedanen nu varkens slachten. Of is dit plaatselijke folklore? Om regenten te vertellen dat er volkswoede is? Is de daad soms op Indymedia al opgeëist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verklaar je nader, dus a.u.b. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Een actie van ‘verdraagzamen’ die dat willen uiten door een onverdraagzame actie?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zou men nu in Leuven een burgemeester zonder kop hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sommigen zouden u dan ook als marginaal betitelen. Ik ben daar één van.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn telaat, een aantal maand geleden voor zijn dieet begon had hij daar een flinke portie kop van gemaakt en opgesmuld.
Alleszins, even ernstig, dit is nog maar het begin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het NVA levert een moslima als burgemeesteres , daarom ????
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=178192
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan van alle kanten komen, van een politiek geïnspireerde persoon of groep tot aan een paar bezopen studenten.
Maar om het simpel te houden, dit hoort niet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk ook dat het een doorgedraaide labiele extreem-linkse kwiet moet zijn die hiervoor verantwoordelijk is.
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Als die calimero roepers nu nog niet doorhebben dat BDW echt wordt geschoffeerd, dan scheelt er iets aan.