![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik zag een tijd geleden mijn dokter zijn eigen ramen schilderen. Het verwonderde mij enigszins, want het was op een werkdag waarop hij normaal zituur heeft.
Tijdje later moest ik naar mijn dokter omdat ik ziek was. Ik sprak erover dat ik hem had zien schilderen en dat ik er mij over verwonderde. Hij zei dat het hem duurder uitkwam. Het verschil tussen datgene wat hij de schilder bruto moest betalen en wat hij netto overhield van zijn loon, maakte dat het hem beter uitkwam om het zelf te doen.... Moet er nog zand zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je er zeker van dat jouw dokter de beste keuze is in jouw buurt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Allemaal de schuld van nva
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zooo erg is 't nu ook weer niet hé. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Er zijn er een pak die bijlange niet van het rijke doktersleventje kunnen genieten dat ze voor zichzelf droomden. Ook hier geldt dat de olie komt bovendrijven.
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 3 november 2012 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Doe zoveel mogelijk zelf was de slogan in het verleden en word de slogan van de toekomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ja, de economie zal 'bloeien'... of neen, het is 'bloeden'.
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 3 november 2012 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Of gewoon ne gierige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ne handige met wat tijd over. Er zijn nu eenmaal mensen die graag eens iets anders doen en er het resultaat van willen zien.
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Geen erg.
Mijn vrouw zag daarstraks in de muziekwinkel een huisgezin ,die naar kledij en houding te zien het niet erg breed hebben. Zij kochten voor 90 Euro cd's. Zoiets doet de economie draaien. We moesten eens weten hoeveel geld sommigen spenderen aan GSM. Fortuinen om te lullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Harde linken willen we zien. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wet van vraag en aanbod hé. Zolang die dakwerkers veel werk hebben en de mensen hun vraagprijs betalen, zullen die zoveel blijven vragen. Dat kan je moeilijk gaan vergelijken met dokters aangezien zij in een gezondheidszorg systeem zitten en hun maximum vraagprijs bepaald wordt door de overheid.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |