Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2012, 09:56   #1
vlaams realist
Banneling

Standaard Dopen en fuiven gevaarlijk in Brussel.

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...rachting.dhtml
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 09:58   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Dat is inderdaad de oplossing. Als je gedoopt wordt, krijg je de kans om gemolesteerd te worden door allochtonen, dus schaf gewoon de dopen af. Met andere worden, we pakken de slachtoffers aan. ONGELOOFLIJK!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:03   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:05   #4
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Zo kan je criminaliteit oplossen in Brussel; verbied de slachtoffers, want de daders pakken we toch niet aan.

En nog;
Citaat:
mag ook het thema waarbij mannen zich in vrouwen verkleden en vrouwen in mannen, niet meer. "Want bepaalde groepen ervaren dat als provocerend", zegt studentenbegeleider Marc Ophalvens van de HUB op de website van de bacheloropleiding journalistiek van de Erasmushogeschool.

Het slachtoffer, een 19-jarige student, keerde op 15 oktober rond 20.00 uur verkleed als vrouw terug van zijn studentendoop, toen hij nabij het Martelarenplein door een groepje allochtone jongeren werd omsingeld. Ze stalen zijn gsm en duwden hem vervolgens in een parking waar ze hem verkrachtten.
Dus ze kunnen niet tegen een homoseksuele suggestie of genderswitch, dus gaan ze zelf actief homoseksuele handelingen gaan stellen. Die kronkel snap ik niet.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:15   #5
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Toen ik univ-student was bleken in ons eerste jaar (1e kan Economie Univ. Gent, dat toen een goeie zestig studenten omvatte) slechts een paar mensen geïnteresseerd in dat zogezegd "dopen". De overgrote meerderheid beschouwde het als een grote smeerlapperij en hield er zich ver van weg. En, geloof me vrij, wij waren toen allesbehalve "verzuurden".
Zelfde in Leuven.
Ik zag op een donderdagavond een regiment van mijn toenmalige jaargenootjes behandeld als honden over het Ladeuzeplein kruipen, begeleid door brallende dronken ouderjaars met doopjassen. Opzet was blijkbaar alle frustraties op willige slachtoffers ventileren, waarbij alle kleine kantjes van de "doopmeesters" duidelijk te zien waren. De initiatie bestond er in de schachten zo smerig, stinkend en vuil mogelijk te maken, zo walgelijk mogelijk te behandelen, en zo vernederend mogelijk te gedragen. Prijzen voor diegene die hun blaas, maag of godbetert hun aars ledigden op een groen eerstekannertje, die denkt dat dat zo hoort als je erbij wil horen.

Ik wist niet wie ik het meest moest verachten; de dopers, of diegene die het lijdzaam ondergingen.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:21   #6
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Of je dopen leuk vind of niet,of je er aan wil deelnemen of niet.Dat mag je zelf kiezen.Wanneer dopen verboden worden,wegens aanstootgevend voor allahtone groepjes.Dan is er toch wel een probleem.
Mochten die groepjes zelf hogere studies doen,dan konden ze minder mensen molesteren op straat.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:31   #7
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Dus ze kunnen niet tegen een homoseksuele suggestie of genderswitch, dus gaan ze zelf actief homoseksuele handelingen gaan stellen. Die kronkel snap ik niet.
Da's inderdaad onbegrijpelijk wereldvreemd !!!!
Tenzij het zelf homo's zijn die er misbruik van maken !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:36   #8
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

De vereniging van onze faculteit heeft dopen al lang afgeschaft.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 10:43   #9
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Of je dopen leuk vind of niet,of je er aan wil deelnemen of niet.Dat mag je zelf kiezen.Wanneer dopen verboden worden,wegens aanstootgevend voor allahtone groepjes.Dan is er toch wel een probleem.
Mochten die groepjes zelf hogere studies doen,dan konden ze minder mensen molesteren op straat.
Opnieuw geeft men het signaal “bevalt iets je niet, kom op straat, sla er op los en wij houden rekening met je”, tot dat natuurlijk de moegetergde brave burger straks ook naar dezelfde techniek gaat grijpen.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:16   #10
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
De vereniging van onze faculteit heeft dopen al lang afgeschaft.
En dan? Er zijn nog meer dan genoeg verenigingen die het dopen willen behouden. Het is een deel van onze studentencultuur. Een cultuur die in het verkeerde keelgat schiet van bepaalde allochtonen en die men dan maar aan banden begint te leggen.

Ben ik op dit moment nog student en praeses van 1 of andere kring, ik organiseer stante pede een fuif waarbij vrouwen alleen binnen komen als ze als man verkleed zijn en omgekeerd. Travestie is NIET verboden in dit land en men moet er niet mee gaan beginnen ook.

Je moet de daders aanpakken, niet de slachtoffers.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:22   #11
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Dit is het zoveelste signaal van politiek correct aangaande de multiculturele samenleving, namelijk als men met verschillende culturen wenst samen te leven, dan dient men terug te vallen op de laagste gemeenschappelijke noemer.
In dit geval betekent dit dat travestieten, amusante studenten, holebi's en Westers geklede vrouwen zich uit het straatbeeld dienen te verwijderen daar zij andere culturen uitdagen en zodoende in hun eigenheid en waardigheid aantasten.
Men weze gewaarschuwd voor de vele lieden in politiek en pers die onze maatschappij deze richting wensen te laten uitgaan.

Ongelooflijk trouwens dat men deze discussie weer met man en macht zo snel mogelijk wenst om te vormen tot de vraag of studentendopen al dan niet dienen behouden te worden. Alsof allochtonen werkelijk het verschil zouden maken tussen studenten die zich als vrouw verkleden, travestieten die dit als hobby doen, travestieten/transseksuelen 'van nature' en vervrouwelijkte homo's. Toegeven dat het gedrag van de allochtonen in kwestie vergoelijkt kan worden door uitlokking, is hen een vrijgeleide verlenen om alle voorgaande groepen aan te pakken.
Gaybashing streng veroordelen maar anderzijds de motieven van allochtonen hieromtrent aanvaarden, is ontzettend hypocriet.

Laatst gewijzigd door Wimpeus : 26 november 2012 om 11:27.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:41   #12
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Zo kan je criminaliteit oplossen in Brussel; verbied de slachtoffers, want de daders pakken we toch niet aan.

En nog;

Da's nochtans een heel typische kronkel: doe iets wat niet hoort en steek het op de kaffer.

Iedereen weet dat die mannen voorstander zijn van anale sex.

Les excuses sont faites pour s'en servir.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:45   #13
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En dan? Er zijn nog meer dan genoeg verenigingen die het dopen willen behouden. Het is een deel van onze studentencultuur. Een cultuur die in het verkeerde keelgat schiet van bepaalde allochtonen en die men dan maar aan banden begint te leggen.

Ben ik op dit moment nog student en praeses van 1 of andere kring, ik organiseer stante pede een fuif waarbij vrouwen alleen binnen komen als ze als man verkleed zijn en omgekeerd. Travestie is NIET verboden in dit land en men moet er niet mee gaan beginnen ook.

Je moet de daders aanpakken, niet de slachtoffers.
Ze moeten misschien niet verboden worden maar zeker wel gecontroleerd worden.

-H. Marcuse
Oud 26 november 2012, 11:46   #14
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze moeten misschien niet verboden worden maar zeker wel gecontroleerd worden.
Waarom moeten ze gecontroleerd worden?
Oud 26 november 2012, 11:47   #15
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Waarom moeten ze gecontroleerd worden?
Omdat er al mensen gestorven zijn tijdens hun doop?

-H. Marcuse
Oud 26 november 2012, 11:57   #16
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat er al mensen gestorven zijn tijdens hun doop?
Oei, er zijn al mensen tijdens een fietstocht gestorven...

Niet echt haalbaar vrees ik. Gewoon de extreme activiteiten uit de dopen bannen, dat zal al genoeg zijn, niet?

Plus dit artikel gaat over een verkrachting die na de doop plaatsvond. Je controle zou niet veel geholpen hebben.
Oud 26 november 2012, 11:57   #17
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

daders allahtoon, slachtoffer autochtoon = fait divers...
laat het goedpraten maar beginnen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 26 november 2012 om 11:58.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 11:59   #18
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
daders allahtoon, slachtoffer autochtoon = fait divers...
Binnenkort moeten wij onze cultuur beleven met bodyguards....
Iedereen beroemd!

Laatst gewijzigd door Maori : 26 november 2012 om 11:59.
Oud 26 november 2012, 11:59   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
d�*t is natuurlijk de oplossing om niet verkracht te worden!
Geen studentendopen meer, want ze doen het toch niet graag!

proficiat en een bank vooruit.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2012, 12:00   #20
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Oei, er zijn al mensen tijdens een fietstocht gestorven...

Niet echt haalbaar vrees ik. Gewoon de extreme activiteiten uit de dopen bannen, dat zal al genoeg zijn, niet?

Plus dit artikel gaat over een verkrachting die na de doop plaatsvond. Je controle zou niet veel geholpen hebben.
Dat is wat ik bedoel.
Btw: Ik had het over iemand die sterf nadat hij geverfd was met goudverf.

-H. Marcuse
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be