![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom zouden ze bij ons anders zijn en geen meerderheid geven aan diegenen die onafhankelijkheid willen?
Ik ben benieuwd wat voor een gezever onze Belgicystische kankers en anderen zullen voorleggen. Wie zich afrukt op visies van zever, gezeverij en nog wat meer zever, spuugsel en salivaten kan beter zich abonneren op deze draad. Belgie is veel nadeliger voor Vlaanderen dan Spanje voor de Catalanen of het VK voor de Schotten, of zelfs de EU voor de Engelsen of n'importe qui. En in tegenstelling tot de de Catalanen en Schotten zijn wij Vlamingen een meerderheid. Maar lieg gerust verder, dead-enders, ik heb niet liever dan een verse oogst leugens aan een disectie te kunnen onderwerpen... ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 14 december 2012 om 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En aan het taalgebruik te zien is de fles jenever al minstens half leeg... Santé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er is nog geen sprake van meerderheid. Je bedoelt misschien een referendum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die Vlamingen zullen echter nog geen 5000 bijeen krijgen voor een betoging, laat staan een brede basisbeweging uitbouwen. |
|
![]() |
![]() |