![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Wuyts vond het maar zeer toevallig, midden in een lijvige tekst.
Belastingsregering: waarom zo geheimzinnig ? Van 15 naar 18: kunt gij rekenen hoeveel percent opslag dit is ? De kosten van een identiteitskaart zitten wellicht niet in de indexkorf. Vroeger kostte een papieren kaart blijkbaar 4 euro. Nu doen we met die 18 euro, toch volgens het rekenhof, niets meer. Bedankt oude machtspartijen op dat federale niveau !! http://www.standaard.be/artikel/deta...21215_00403630 Identiteitskaart opnieuw 3 euro duurder Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schoof dat noem ik nu eens bankkaarten op laag water zoeken.
Kijk eens even hoeveel per maand je betaald voor een bankkaart bij BNP Fortis of KBC en dan komt Ben laweit af met een verhoging van 3 € op 5 jaar. Bankkarten dienen gratis te zijn, want ze besparen de bank ik weet niet hoeveel werkvolk en ze doen je nog betalen om je eigen geld terug te krijgen, dus als de privé het doet hoor ik je niet, maar als de staat de kostprijs aanrekent schreeuwt Ben Laweit moord en brand. Trouwens welke privé maatschappij maakt die paspoorten? Ik vermoed dat die bestuurders en de CEO zeer goed betaald worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand kiest hoe de staat de ID-kaarten regelt/kiest/financiert. Dat is gewoon verplicht. Een verhoging stilzwijgend doorvoeren terwijl men eerst plechtig zweert het niet te gaan doen, lijkt me toch wel een relevant feit te zijn. Zeker als de kostprijs met 20% stijgt. Maar van u had ik niets anders verwacht dan dat u de belastingsregering Di Rupo met hand en tand zou steunen. We zijn onder EDR trouwens over de kaap van 50% overheidsbeslag BBP gegaan. Welaan iets om zeer trots op te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Schandalig zelfs dat je moet betalen voor overheidsdocumenten vermits ze al zeer veel belastingen afhouden. Dan verschieten ze dat mensen op achterlijke populistische partijen stemmen ...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Staat er toevallig ook niet in die lijvige tekst ergens verplichte autokeuring na 2 ipv 4 jaar ? Of is die aanslag pas gepland voor volgend jaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook de pasfoto zou door de staat moeten betaald worden. Elk gemeentehuis een apparaat. In de gemeente waar ik woon is zelfs geen fotograaf meer. Daarom moet ik voor een pasfoto naar een naburige gemeente rijden.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 december 2012 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het ergste is dat je er steeds een papiertje bijkrijgt omdat autoriteiten die kaarten in het buitenland niet eens kunnen lezen
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is echter de cumul van geen enkele zware besparing, nieuwe belastingen, en vooral die stiekem doorvoeren dat mijns inziens de meeste mensen mateloos storen.
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Man, man , man, wat een goedkoop populisme. Zelden zo'n muggenzifterij gelezen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij dan niet bij een van die kleinere banken, waar in deze draad al allusie op gemaakt is, en waar de bankkaarten gratis zijn ? Ik wel hoor. En dan volledig of topic: Als ik moet kiezen tussen heel mijn pensioen de ganse maand in mijn brieventas te bewaren om het (veel te vlug te moeten) uit te geven, of het kunnen opsoeperen aan de hand van een bankkaart, zomaar ergens in een warenhuis in de Ardennen vandaag, en morgen aan een automaat aan de kust, .. dan weet ik en dan besef ik welk informatica-systeem daar achter zit, en van welke service ik geniet. En dat systeem werkt dan nog. De abvv-getinte spoorwegen falen met fyrheid ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maakt zichzelf zwart. Ik ontmasker ze enkel. En jouw goede raad om te zwijgen, sla ik in de wind. (Ik moet even editten: ik ontmasker ze niet. Ben Weyts doet dat. Ik feliciteer hem daarvoor.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 december 2012 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel iets over goede raad, namelijk letterlijk: Citaat:
Citaat:
Nu dan maar tot de kern: deze verhoging is dus volgens Di Rupo geen nieuwe belasting. Het is een maatregel van de 3° soort (geen belasting, geen besparing, maar wel ... ik weet niet hoe je zoiets moet noemen). En dat zomaar in het geniep. .
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo'n klein koekje tussendoor is best wel lekker. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Ge denkt dus dat de staat daar 3 euro aan gaat verdienen? Ge schat de capaciteiten van Di Rupo erg laag in. Laatst gewijzigd door Jakko : 17 december 2012 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Alléé jongens dat het duurder word dat is hier toch "NORMAAL" in belziekske.
En u vergeet uw fotooke nog, dan komt er gauw nog eens 20 eurootjes erbij. Dus steek uw "diamanten kaartje "maar in een plastiekzakske. En wat zeggen jullie.....dank u wel,dank u wel.....En op naar het volgende zeker !! De molen stopt nooit !! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 17 december 2012 om 11:34. |
![]() |
![]() |