![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste politics.be vrienden.
Ik heb al een tijdje last van mijn ene tepel, en hij is ook erg dik vergeleken mijn andere tepel. Nu heb ik opgezocht, hoe een tumor bij je tepel er precies uit ziet. En het lijkt er echt sprekend op. Dus ik vroeg mij af, of jullie behulpzame en schattige mensen mij tips en advies zouden kunnen geven. Dit is dus het heeft nietzsche kanker ja of nee, spel. Let the game begin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Afsnijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kalm blijven.
Je bent mannelijk en bij mijn weten erg jong. De kans lijkt me zeer klein. Er zijn allicht 101 afwijkingen die zich daar kunnen voordoen denk ik. En zelfs al is er een zwelling of een eventuele tumor dan is hij daarvoor nog niet kwaadaardig. Wat je moet doen, is maandag langsgaan bij je huisarts die spreekuur heeft en zijn advies vragen. Indien hij geen uitspraak kan doen zal hij je doorverwijzen. Hoe dan ook ga je met ieder medisch probleem wat langer duurt en je doet twijfelen best naar je huisarts, dat is tenslotte vrij betaalbaar en toegankelijk in dit land voor de meesten onder ons. Maar dat je een ernstige ziekte hebt lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Succes en probeer te ontspannen door ergens anders aan te denken!
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen beweren dat het een vetbuisje is onder mijn tepel. Maar ik ben echt totaal niet dik, het lijkt mij dus sterk dat dat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ga naar de dokter! Laatst gewijzigd door giserke : 16 december 2012 om 00:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb dat ook gehad toen ik jong was en nog vele jeugdvrienden. Het is iets met hormonen ofzo. Tegenwoordig denken mensen blijkbaar onmiddellijk aan levensbedreigende ziekten. Bij ons was het enige dat bij ons opkwam : bij mij is het precies één frank- haha bij is het maar nen halve - hehe, bij den dikke zijn het twee stukken van twintig op elkaar -... Als je echt ongerust bent kan je de sociale zekerheid afrippen en het laten onderzoeken. Je hoort tenslotte perfect te zijn dezer dage.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ingetrokken tepels, abnormaal vochtverlies uit de tepels, bloedverlies uit de tepels, harde knobbels in een borst zijn allemaal zaken die nader moeten bekeken worden.
Als je ongerust bent, ga je best zo snel mogelijk naar de huisarts. Niet wachten of uistellen want van uitstel komt alleen maar afstel... Veel succes ermee! Laatst gewijzigd door Rollercoaster : 16 december 2012 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw ongezonde interesse in mijn achterste baart mij zorgen... Ik zou dat bezoek aan je pastoor niet te lang meer uistellen, als ik jou was...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naja, ik heb dus een afspraak gemaakt met de huisarts. IK moet morgen ochtend langskomen.
Ik had zo,n lief vrouwtje aan de telefoon, die mij heel schattig gerust probeerde te stellen *ik snap dat u geschrokken bent, meneer*. Nu maar hopen, dat ze een lekkere milf is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een mooie man?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |