![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint grappiger en grappiger te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
zie ook: http://forum.politics.be/showthread....69#post6452769
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Durft men ook verklaren waarom sommige ethnieen van immigranten generatie na generatie laaggeschoold zijn?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezo "durven"? dat ligt toch aan de racistische vlamingen. Wist je dat dan nog niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Di Rupo moet je echter niet verwachten dat hij er iets aan zal doen want meer dan de helft van zijn kiespubliek bestaat dergelijke mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd, durft men het probleem objectief en van beide kanten benaderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Euh ...? Inteelt veroorzaakt achterlijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een achterlijke post.
Er zijn eigenlijk 2 problemen. - Ons sociaal vangnet is te goed voor iedereen, waardoor er veel profiteurs op af komen. - De mensen die het goed bedoelen en effectief naar hier komen om te werken en een leven op te bouwen worden afgestraft door de werkgevers omdat allochtonen een negatief imago krijgen door degene die profiteren. Als het sociale systeem niet zal veranderen dan blijven er mensen van profiteren en gaat het negatieve beeld niet weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik volg een cursus lassen.In mn klas zit een Turk.Geboren in Belgie,56 jaar in Wallonie gewoond.Hij kan goed lassen,en er valt mee te praten.Nadat de leraar iets heeft uitgelegt,komt hij me nog 5x hetzelfde vragen.Hoe gaat deze man ooit in een werkomgeving passen.Als hij niet begrijpt waarvoor een borstel dient.Hij kan goed lassen ,maar het duurt een uur om hem uit te leggen wat hij moet doen.In dat uur had ik het zelf kunnen doen.Wel na een paar cursussen kan hij op pensioen gaan.Welwetende dat de borstels in de hoek van het lokaal staan en dat die dienen om het lokaal te borstelen.Ik verdenk hem ervan hoogintelligent te zijn en extreme domheid te gebruiken om me kwaad te krijgen.
Ik kan het niet meer aan,de volgende keer dat hij me vraagt wat opkuisen betekent ga ik hem moeten doorverwijzen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat dat toevallig niet in zijn Koran boekje staat. Maar dan toch blijft hij achterlijk omdat dat het enige is dat hij kent. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 december 2012 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard is het volgens de linkiwinkies weer onze fout dat ze dommer zijn en geen Nederlands praten, het lijkt me logisch dat ze zo niet aan het werk geraken. . Laatst gewijzigd door BonBon : 11 december 2012 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die post was niet achterlijk, moslim inteelt maakt achterlijk. . Laatst gewijzigd door BonBon : 11 december 2012 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom moet men ervaringsdeskundige zijn om te weten dat het wetenschappelijk is bewezen dat inteelt die generatie na generatie wordt toegepast, zorgt voor een 10 of zelfs 15% hogere kans op geestelijke en lichamelijke afwijkingen bij de inteelt-kinderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men streeft nu eenmaal ook naar een goede verstandhouding op de werkvloer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Integendeel, inteelters hebben hun sexuele drang nog minder onder controle en kweken meer. Inteelt op neef/nicht niveau laat voldoende speling om niet impotent te worden, wel geestelijke achteruitgang. Bij Roma zigeuners is het zo mogelijk nog erger, dat verklaart ook het grootste deel van hun problemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is daar trouwens al een vergelijkende studie over gedaan? Alle hooggeschoolden hebben momenteel moeite om werk te vinden op hun niveau, niet enkel allochtonen. Mijn tandarts is een Irakees en die heeft alvast wel z`n werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou inderdaad wel leerzaam zijn welke nationaliteit van migranten werkloos zijn. Ik denk dat daar weinig Polen bij zijn. |
|
![]() |
![]() |