![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() En weeral krijgt de Sociale Zekerheid een zware slag te incasseren
wanneer een autochtoon weeral gaat lopen met enorme geldbedragen die bijna de 1 Miljard € evenaren Naar waar gaat dit in godsnaam naartoe Met 1 Miljard euro's kan men tal van investeringen doen voor de belastingbetaler En weeral moet de overheid het onderspit delven? Wat is dit nu weeral voor een straffeloosheid Hoe zit het met de Joodse diamantairs die een fraude hebben gepleegd van 700.000.000 € http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...5112094955.htm http://www.focus-wtv.be/nieuws/algem...5024637874.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Jamaar, die centen zijn al lang besteed in de campagnes van Maggy en George sr...
Anglo-Saxon democracy works that way ...
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 2 oktober 2011 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ons kent ons ...
En iedereen in België is gelijk voor de wet, maar sommigen zijn meer voor de wet dan anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wie hier stevig weggezwegen wordt is ene voormalige premier en all-round mooipratende Mark Eyskens. De connecties tussen de boer en de blaaskaak werden ooit duidelijk uitgespit door de Knack-redactie. Nochtans streekgenoot van de mercantiele oplichter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nu is de vraag, wie wil zo'n zwendelaar niet zien boeten?
Ik kan al met zekerheid zeggen, Jan met de pet of Joseeke van op den hoek gaan niet veel bezwaar maken tegen deftige boetes enzoverder voor zo'n heerschap. Helaas, met zo'n bult geld koop je gewoon ambtenaren, rechtbanken en politici.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Racisten als jij kunnen in hun leven niks anders dan erop spuwen. Vooral niet gehinderd door de meest elementaire kennis. En ja, je kon het niet nalaten hé, dat van die joden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is duidelijk dat hoe groter de schaal waarop je fraudeert hoe onaantastbaarder je bent.
Maar ik kan nog enige sympathie opbrengen voor boer Clerck die er niet hypocriet over doet, tgo de schijnheilige zakkenvullers die de helft van onze ministers zijn en op tv het mooi weer maken "in het belang van de bevolking". De man heeft er duidelijk ook genoeg in zijn zak gestoken om nooit veroordeeld te raken. Plaats hem in Chicago in de jaren 20 en Capone is er niks tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vrouwe justitia is een hoer
wie het meeste betaalt die krijgt z'n goesting. is toch geen verrassing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Files,stank van industrie,onverdraagzaamheid,straffeloosheid,de longen van de aarde die verdwijnt(regenwoud),de verdere individualisering gaat van kwaad tot erger,niemand verdraagt noch wat.De ene belasting na de andere.
Kan er iemand wat aan toevoegen...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je daar problemen mee? Mogen wij de ethnische achtergrond niet opnoemen of zo? Het waren Joden die dus van Belgische schatkist 700 Miljoen Euro's hebben gestolen, al die carjackings en homejackings zijn niets vergeleken met deze Intranationale Mega Professioneel Georganiseerde en Systematische Diefstal en desnoods halen we het Belgisch leger erbij om deze zware aanslagen op de Belgische economie aan te pakken. Want deze aanval van de Joodse diamantairs is niets anders dan een regelrechte aanval op het Belgisch grondgebied dus ik plei voor zware gevangenisstraffen voor deze Joden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() M.i. is de Belgsiche Staat minstens zo schuldig als Roger DC...
En niet alleen Mark Eyskens, die volgens velen niet rechtuit gaat, maar zeker Justitie... In een normale rechtsstaat is dit toch ondenkbaar? Of wel? Langs de andere kant... Boer Roger heeft einde de jaren 60 van de vorige eeuw een enorme rijkdom én tewerkstelling in ons landje gecreëerd... Tienduizenden mensen werden rechtstreeks on onrechtstreeks door hem tewerkgesteld... Hij was - volgens dat ik vernomen heb - immers de man die de moderne tapijtindustrie (tuft) naar ons landje bracht... Dus hij zal eerder een verrijking als een verarming voor ons land (geweest) zijn (wat natuurlijk niet wil zeggen dat hij straffeloos mag/mocht handelen)... ![]() Waarschijnlijk een verrijking van duizend malen meer dan de moor... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 5 oktober 2011 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door wie? Wat was de reden daar achter? Handje contantje? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 oktober 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 5 oktober 2011 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Just weet ik het niet maar lang geleden is dat eens in een radio interview geweest. Met wie weet ik niet meer maar het was in elk geval iemand die wist over wat hij bezig was en uit de regering of politiek tenminste. Die wist dat dus blijkbaar wel.
Op één of andere manier zat die industrie niet goed of op zijn gat en er moest kost wat kost iemand komen die dat zou regelen op eender welke manier. Het mocht de duivel zelve zijn herinner ik me nog. Carte blanche. Daarom dat hij nooit is veroordeeld hé. En nooit zal veroordeeld geraken ook. De oude entourage moet daar meer over weten. Zijn landgoed in Chili als ik me niet vergis is groter dan België. Om maar iets te zeggen. Laatst gewijzigd door Mambo : 5 oktober 2011 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |