![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dit is dan Gocha, onze papegaai.
Ongeveer drie weken geleden sloot een joods-Georgische snackbar op de Isabellalei in Antwerpen haar deuren en Gocha is sindsdien ons groot amusement. Zij is ongeveer zes jaar oud, fluit, danst en houdt haar klep geen vijf minuten toe. Het is een 'zij' ook al is Gocha in feite een jongensnaam. Zij kwettert in het Georgisch en het Russisch maar mijn Aaantwaarps zal er spoedig een multiculturele papegaai van maken ![]() ![]() Tsiko, vandaag 27 juli 2004 ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() dierenbeul zo'n klein kooike...
'k gaan de gaia verwittigen hij heeft der al ne kromme rug van gekregen dat arm vogelke...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben namelijk van mening dat elke nieuwkomer eerst de streektaal moet leren, al was het maar om zijn/haar zelfredzaamheid te verhogen. Zonder taal nooit geen behoorlijke job, geen communicatie met de autochtone bevolking, geen herscholing of bijscholing mogelijk enz. Het eerste wat wij -als migrantenorganisatie- dan ook doen is de nieuwkomer zo snel mogelijk inschrijven in een cursus Nederlands en wij zorgen dan persoonlijk voor bijscholing in de originele Georgische en/of Russische moedertaal.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 juli 2004 om 14:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Das precies ne vogel voor de kat....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Een hele mooie kat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() das nen helen troost voor die papegaai, opgegeten door een schoon kat...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Geef mij toch maar katten
![]() Weet er trouwens iemand of papegaaien honden kunnen commanderen? Niet dat die papegaai beseft wat hij uitkraamt, maar als dat nu toevallig "Zit, Fikske!" is? Zomaar iets dat mij nu juist te binnen schiet, zou wel geinig zijn. Enfin, nog veel plezier met uwe nieuwen huisgenoot eh Piano ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die hond trapte d'er telkens weer in. Papegaai heette niet voor niets Flip ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |