![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... volgens Magnette.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ma...0251670124.htm Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Geen rechten voor vlamingen in Wallonië, dat zijn we van hen wel gewoon. Ze hebben altijd actief de Vlamingen verfranst, straatnamen veranderd en geen Nederlandse scholen voorzien. Als het nu nog niet duidelijk is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het ook gelezen, en vond het schandalig.
Wellicht rekent hij er op dat bij onderhandelingen de Vlamingen dit punt zullen opwerpen, en dat die Magneet dan zal zeggen "ok, die toegeving doe ik, maar jullie nu ook een toegeving". Mannekes: b. moet barsten, en nogal gauw. Het wordt echt hogen tijd. In de aanloop naar de verkiezingen ga ik nog wat extra uurtjes draaien voor de campagne, en uit mijn eigen zak nog een extra centje steun bezorgen aan de partij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar dubbel plezier van, om wat van mijn eigen zeldzame centjes af te staan aan de Vlaamse zaak.
Eerstens omwille van het geven; tweedens omdat ik dat altijd doe via een of andere erkende vzw die een belastingsattest afgeeft. Daarmee bewerkstellig ik dat zelfs belgicisten bijdragen aan de Vlaamse zaak ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Giften (hoger dan 40 €) geven altijd recht op een belastingaftrek. Of dat nu aan het ACW, de N-VA, Unicef, het Rode Kruis, of het WWF is. Ge gebruikt de term belastingontwijking nogal selectief gij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Aha, dus Magnette wil bepaalde Franstalige gemeenten (terug)schenken aan Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |