![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Turkse staten, Turkije, Azerbejdzan, Kirgizië en Mongolië gaan een militair samenwerkingsverband aan.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ke Nan : 31 januari 2013 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil met de objectieven van de Organisatie van Turkse Landen?
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ke Nan : 31 januari 2013 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Militaire ordehandhavers (ordetroepen) voor de bevolking ? Martial law op komst ?
Lijkt me eerder een Trojaan paardje. Voor wie werken ze ?
![]() ![]() ![]() ![]() Allez goed, veel succes ermee ! Laatst gewijzigd door zonbron : 31 januari 2013 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkije laat zich nogal gemakkelijk voor de kar van westerse belangen spannen. Hoe gemakkelijk is het niet moslims tegen elkaar op te zetten. Misschien vergis ik mij in dit geval. Zeg het maar. Turkije zou beter eerst wat aan zichzelf werken m.i. in plaats van haar vermeende grootsheid over de staatsgrenzen heen menen te moeten projecteren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 januari 2013 om 22:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vertrouw het ook niet. Turkije ligt nogal onder de knoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat citaat heeft hier niets te zoeken. In Rusland worden journalisten ook om de haverklap gemold. Dat terzijde, ik ben compleet tegen iedere beperking van meningsuiting. Die journalisten in Turkije moeten terstond vrijgelaten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw nationalistisch gewauwel is wel sympathiek hoor. Ik verwacht niet minder van een Maaslander dan wat grootse dromen. ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 januari 2013 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is voor alle genoemde naties schipperen tussen al die verschillende invloedssferen,temeer daar ze eigenlijk,door hun geografisch aansluitende ligging op de grootste landmassa van deze planeet ,ZELF een "invloedssfeer" kunnen zijn, als ze alleen maar de neuzen in dezelfde richting zetten....
Geen van deze naties heeft territoriale eisen tegen elkaar(of toch niet in die mate dat ze ervoor gaan knokken),ze zitten potentieel zelfs in een stabielere situatie dan bvb de NATO of de ASEAN-naties... Ja,het moet mogelijk zijn dat de meest westelijke deelnemer NATO-lid is,en officieel nog steeds "solliciteert" voor lidmaatschap van de EU,terwijl ondertussen enkele centrale staten best wel overeenkomen met Moskou......Het is aan HEN om dat te beoordelen en niet aan verre buitenstaanders... ![]() In een wereld waarin het Rijk van het Midden opkomt,Afghanistan en Pakistan een broeinest van problemen vormen,de Arabische Wereld waarschijnlijk zal ontploffen(men gaat er al te gemakkelijk van uit dat Saudi-Arabie en zijn buren een permanent gegeven zijn)en men niet weet hoe India en Iran zich zullen ontwikkelen,een wereld ook waarin de VS zich niet te zeer meer KAN bemoeien,is het een goed idee als naties ZELF,uit VRIJE WIL,en in Vredestijd,een machtsconcentratie vormen... Laatst gewijzigd door kelt : 23 februari 2013 om 17:18. |
![]() |
![]() |