![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voila, het sociaal overleg heeft de discussie over het eenheidsstatuut nog maar eens uitgesteld. Of correcter, toevertrouwd aan een werkgroep. Iedereen weet wat dat betekent, denk ik, voor de verkiezingen hoeven we hiervan niets meer te verwachten. Zeker niet met die totaal onrealistische timing. Als ik onderstaande lees, schuiven de sociale partners de bal gewoon door naar de regering.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Le Téméraire : 27 februari 2013 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor juli 2013 MOET er een akkoord zijn anders wordt België beboet door EU (miljarden boete) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen apart statuut: iedereen kameraad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta dat niet. België is het enige land in de Eu waar dit onderscheid nog bestaat.
Hoe antiek is het om bvb wekelijks je loon gestort te krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die arbeider-kameraden moeten iets doen met hun geld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ge gaat me niet vertellen dat de sociale partners op een maand tijd gaan realiseren waar ze de afgelopen twintig jaar niet in geslaagd zijn. Het zal eerder zo lopen dat de sociale partners een reeks onsamenhangende, slecht uitgewerkte voorstellen zal afleveren aan de regering eind maart. De regering zal dan één of ander snel in elkaar geflanst compromis uitwerken tegen juni (of nog wat later als ze wat uitstel los krijgen) waarmee niemand akkoord gaat en we een sociaal onrustig najaar krijgen. En waarschijnlijk zal de uitvoering van dat compromis ergens gepland worden voor na de verkiezingen van 2014, want vanaf januari begint de campagne. Ik lees dus nog steeds dat ik voor mei 2014 niets hoef te verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zou eens iets anders zijn. Bovendien liggen er aanzienlijke besparingen maar voor 't oprapen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is, volgens mij, wel een andere reden waarom dit hete hangijzer opgelost moet worden tegen een bepaalde datum. Maar de aard van die reden, daar trekken de meeste politiekers uit de oude machtspartijen zich geen teelbal van aan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door speurneus : 27 februari 2013 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() België is het enige land in de wereld waar ambtenaren een hoger pensioen krijgen dan mensen uit de privé. In België bedraagt het ambtenarenpensioen gemiddeld het DUBBELE van een werknemerspensioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |