![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij deze wil ik iedereen die het kan interesseren, laten zien wie er op mijn negeerlijst voorkomt. Het zal misschien vele zinloze replieken voorkomen.
Iemand die meent dat hij er graag terug uit zou gehaald worden, mag mij altijd mailen ( [email protected] ) mits een goede reden waarom ik dat dan wel zou moeten doen. Let wel: ik heb niet bepaald VB-sympathisanten genomen want er blijven veel andere Blokkers over die blijkbaar wel een redelijk niveau in discussiegedrag kunnen handhaven waarvoor mijn oprechte dank. De reden waarom de meeste erin staan is racisme, zinloos spamgedrag, persoonlijke aanvallen, pianobashing en haatpostings. Sinds dat ik die lijst onderhoud, slaag ik er veel beter in om mijn goed humeur te bewaren en ook de moderators zal dit al wel opgevallen zijn. Hier komt ie: ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Van Distel, Tegendraderigaard en Tzuvar Raemboor snap ik het niet, maar ge moet het ook niet uitleggen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, als ze echt iets interessants zeggen, komt het er wel door, doordat andere gebruikers hun citaten beginnen te quoten, en zo lees ik het dan wel weer. In de praktijk is het in feite geen negeerlijst maar een filter. Snap je?
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga mij dat niet aantrekken hoor. Als Piano niet reageert op wat ik zeg lijkt het gewoon alsof Piano met zijn mond vol tanden staat en geen antwoord weet ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dorus : 26 juli 2004 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is juist wat hem zo irritant maakt! Halve waarheden, hele leugens... zoals Dr. Göbbels hem dat voordeed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 26 juli 2004 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Geen tijd verspelen aan zoveel onzin ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 26 juli 2004 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu allen laarzen aan, hielen klakken, arm gestrekt, groet de grote leider, de enige échte Negeermoderator: de grote Pi! (3,14...) Heil zijne oneindigheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals Tzuvar al zei: geen antwoord geven komt meestal over als geen antwoord hebben. 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() wie steekt er nu peace in zijn negeerlijst? zo'n humor, dat kan je ni nadoen! al goe dat hij nogal vaak gequote wordt, kan je toch nog van zijn pareltjes genieten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk vind ik zo'n negeerlijst een heel boeiend experiment. Zelf zou ik er niet aan beginnen, maar het lijkt me het elektronische equivalent te zijn van het cordon sanitaire. Zorgt er voor dat je compleet met oogkleppen op rondwaart op het forum, vaak zit te argumenteren op posts die al lang gepasseerd zijn en dat je de inzet van een discussie niet meer weet aan te voelen. Sinds ik z'n negeerlijst ken, zal ik Piano's posts met veel aandacht volgen, benieuwd naar de uitslag van dit experimentje...
Plots begin het mij heel concreet te dagen waarom een bepaalde partij het zo makkelijk heeft om verkiezingen te winnen. Misschien gelooft Piano nog altijd in die struisvogelstrategie? [size=1] ps. ik begrijp Piano's reactie hoor, sommige postings hier kunnen ook op mijn zenuwen werken. Maar doorgaans helpt 30 seconden diep in- en uitademen heel goed...[/size]
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Interesseert me dit? Even denken. Uhm, nee toch niet.
|
![]() |
![]() |