![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel een rare combinatie.
hij zegt: Citaat:
Moet ik hier nu uit besluiten dat het celibaat ook "de familie" verwoest? Voor puntje 5 : ik neem aan dat hij het beter vindt dat kinderen in weeshuizen worden opgevangen geleid door vriendelijke oude mannen in lange rokken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2013 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Krijg ook vaak de indruk dat veel mensen menen "recht te hebben op een kind". Dit kan worden gezien as een egoïstisch motief. Het gaat dan niet meer om het kind maar alleen nog maar om de rechten van het "lesbisch of homo" zijn. Ik heb een lesbisch stel ooit horen zeggen dat het kind geen behoefte aan een vader zal hebben omdat men het kind voldoende liefde geeft. Dit is echt griezelig.... Ik zeg niet dat een slecht hetero huwlijk beter is als een goed homo huwlijk, maar overdenk de consequenties eerst vanuit de positie van het kind en niet vanuit jezelf.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn reactie op holebi-adoptie toen deze werd ingevoerd: Momenteel zijn er bij de deskundige drie grote stromingen. 1 Zij die vinden dat het totaal geen kwaad kan 2 zij die vinden dat een kind nood heeft aan een moeder maar niet noodzakelijk aan een vader voor zijn sociale ontwikkeling. 3 Zij die vinden dat een kind zowel nood heeft aan een vader als een moeder voor zijn sociale ontwikkeling. Ergo; er heerst, ook onder de deskundigen, nog twijfel. Een kind heeft recht op de grootst mogelijke kans op geluk in zijn of haar leven. Mensen die de rechten van kinderen ontkennen vanuit een egoïstische kinderwens zijn per definitie ongeschikte ouders. ![]() Besluit: Geen holebi-adoptie in het belang van de betrokken kinderen... Er is aan mijn mening nog niks veranderd daar er ook heden nog deskundigen zijn die hun twijfels hebben. Neen, het feit dat er holebis zijn die met succes kinderen opvoeden verandert daar niks aan. Net zoals het feit dat idiote studenten die geblinddoekt de Ring rond Brussel oversteken vanwege een weddenschap daarmee niet bewijzen dat dit veilig zou zijn... ![]() En als antwoord op je stelling over punt 5... Uit zijn woorden blijkt duidelijk dat hij dat niet vindt. Integendeel, hij is voorstander van een traditioneel gezin...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er worden kinderen vermoord, dus zal het wel ok zijn ze te verkrachten. Er worden kinderen verkracht dus is het ok ze te mishandelen. Er worden kinderen mishandeld dus is holebi-adoptie ok... Heb ik iets in je redenatie gemist? En, oh ja, voor ik het vergeet. Je beseft hopelijk toch wel dat jij hier net woordelijk hebt gesteld dat holebi-adoptie iets ergs is? ![]() Kijk dus maar even in de spiegel alvorens je op mij schiet. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of argumenteert Shell en BP dat Global Warming misschien toch niet door de mens veroorzaakt wordt, zij kennen ook geleerden. Je vindt altijd wel een aantal geleerden die een bepaalde stelling die algemeen aanvaard wordt zullen tegenspreken, in de bovenste 2 gevallen kan je ze gewoon inhuren. Of dit in het geval van de Katholieke Kerk ook zo is ga ik mij niet over uitlaten, ze beschikt alvast wel over de middelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar meer dan de katholieke kerk, want holebi-adoptie is ondertussen wel een feit. En met medewerking van die politieke strekkingen die in zowat alle andere onderwerpen het 'voorzichtigheidsprincipe' prediken. Voor kinderen gaat dat principe bij links dus duidelijk niet op... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn punt blijft hoor, je kan elke maatregel die je maatschappelijk niet aanstaat proberen tegenhouden met het 'voorzichtigheidsprincipe', giet er dan een pseudo-wetenschappelijk sausje over en mensen gaan nog beweren dat het klopt ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inhoudelijk nog iets te melden misschien? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn punt is en blijft gewoon dat je het voorzichtigheidsprincipe zelf kan uitlokken doordat er altijd (pseudo)-wetenschappelijk tegenstelling ontstaan. Dit paste de tabaklobby in het verleden toe, de olielobby ivm global warming en de wapenlobby in de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is je punt dan? Dat holebi-adoptie ok is want er worden kinderen verkracht door priesters? ![]() Echt jongens, jullie logica gaat mijn petje te boven... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik bedoel niet holebi's & egoïsme !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het feit dat holebis ook een kinderwens hebben geeft hen het recht om de rechten die het EVRM aan die kinderen toekent met de voeten te treden... Ik ken verschillende homofielen, slechts één er van, een dame met wie ik samen ooit een opleiding volgde, zou ik zonder voorbehoud een goede ouder vinden. Ik heb hetzelfde met heteroseksuelen. Ik denk dat er geen perfecte ouders bestaan en zelfs weinig echt goede. Goede wil en veel inzet zijn een goed begin maar maken geen perfecte ouders... Maar daar gaat het hier niet om. De wetten zijn er in feite om de zwakken tegen de sterkeren te beschermen waar dit nodig is. De burger tegen de willekeur van de staat. Ouderen van dagen tegen jongerenbenden. Simpele mensen tegen bedriegers. En kinderen tegen volwassenen die hen de in het EVRM vervatte rechten miskennen... En daar gaat het dus wel om. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Welke rechten zijn dat precies die door het EVRM aan kinderen worden toegekend en in welke artikelen van het EVRM zijn die terug te vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Dat zou ik nu ook wel eens willen weten, waar exact dat grote verschil zit, waardoor de rechten van kinderen uit het EVRM meer zouden geschonden worden door holebi-ouders dan bij hetero-ouders?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het probleem met de katholieke kerk (en orthodoxe) is, dat ze steunt op-, en haar morele principes haalt uit een oude Joodse (stam)moraal. Een moraal die helemaal niet meer aangepast is aan opvattingen van deze tijd. En een nog groter probleem op dit punt voor de kerk is dat de kerk deze moraal ook niet meer kan aanpassen, niet mag aanpassen, want dan verloochent ze zichzelf en een eeuwenoude traditie. De kerk zit dus gevangen in een anachronistische onaantastbare zogezegde 'goddelijke' moraal met bepaalde waarden die al lang niet meer aansluiten met de tijd van vandaag. En daarom verdedigt de kerk het 'traditionele gezin' (*). Maar, helaas voor de kerk, kindermishandeling en kindermisbruik komen natuurlijk vooral voor in heterosexuele gezinnen. En vaak in heel 'traditonele' gezinnen. Ik denk hier onder meer aan incest. Theoretisch zou men dus moeten besluiten dat heterosexuele gezinnen een groot potentieel gevaar inhouden voor het lichamelijk en geestelijk welzijn van het kind. (*) Of bijvoorbeeld het verbod van het gebruik van voorbehoedsmiddelen, behalve de zogezegde 'natuurlijke' methode (wat zeer hypocriet is natuurlijk want men verhindert hierdoor maar evenzeer een zwangerschap als door het gebruik van de 'pil'). Laatst gewijzigd door system : 16 maart 2013 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |