![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Gewoon een ideetje ...
Stel je bent op café en er steekt er daar één zo'n flamingantisch diskoers af. Vaak is de verleiding groot om te gaan redetwisten, zoals dat ook op dit forum gebeurd. Terwijl je perfect weet dat het resultaat van zo'n twist zinloos is. De flamingant is van nature uit twistziek en als je met hem gaat discussiëren dan bevestig je enkel z'n ziektebeeld, maar jouw goede argumenten zullen niet tot hem doordringen. Daarom ... Maak er geen woorden meer aan vuil, maar doe dingen met hem. Doe hem geen pijn maar neem eens de hand van een flamingant. Laten we samen in de auto stappen en rijden door dit prachtige land, van de Noordzee tot de Ardeense bossen. Laat ons lekker eten en bier drinken, tot onze buiken er geen weg meer mee weten. Laten we samen juichen voor de Kroonprins op één van de talrijke publieke optredens. Laat we samen genieten van Jacques Brel en Kate Ryan. Weg met die verzuring en die dagelijkse sleur. Flamingant, ik reik jou mijn hand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedankt, maar je bent niet mijn type.
K&K alsjeblieft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 13 maart 2013 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Er zijn weinig Flaminganten die de DT-regels kennen. Lees hun reacties op dit forum maar eens na. Zij moeten mij dan ook nooit een opmerking geven over respect voor de Nederlandse taal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Neem eens de hand ... what is this faggotry?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Terwijl dat je dan bezig bent, maak er ook een filmpje van en verkoop het aan de VRT, die rooien hebben niks liever. Laatst gewijzigd door stevensterk : 13 maart 2013 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Och, vervang flamingant door Belgicist en je zou evengoed hetzelfde kunnen krijgen. De meeste mensen weten bijlange niet hoe België in mekaar zit. Als je dan eens zegt waarom je Vlaamsgezind bent met goeie argumenten zingen ze al een toontje lager.
En daarbij, op café moeje drinken en over tetten klappen.
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog erger dan de nieuwe paus. Die bij de weg een nva'er is: Citaat:
zie je al een oproep gebeuren dat een sos de hand reikt in een café, aan een blauwselvent? We moeten eens leren dat verschillende politieke opvattingen niet betekenen dat er een vijandbeeld is, maar simpelweg een verschillende politieke opvatting. Dat moet vriendschap niet in de weg staan, maar ook niet melig worden. Afijn, de Walen zullen onze beste buren zijn en blijven. Maar met gescheiden beleid (beleid ... vergis je niet, beleid heb ik gezegd) op de meeste vlakken, vooral cultureel en financieel. Maar met des te meer samenwerking: handel drijven enz. bla bla ... Kijk, nu klink ik ook al als een pastoor. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
-Ik de schoolbanken al een tijdje verlaten. Mijn laatste taallessen heb ik meer dan 40 jaar geleden gehad. Ondertussen zijn er nog wat aanpassingen geweest van de taalregels. -De regel voor interpretatie vatbaar is. Je kan het groene boekje volgen, dan is het flamingant. Je kan kiezen om met hoofdletter te schrijven uit respect. Of omdat het afgeleid is van een Aardrijkskundige naam. Ps ik schrijf ook wel een een dt-fout. Maar ik vind dat de taalstrijders hier die altijd zitten te zeuren over respect voor hun taal toch maar belachelijk overkomen als ze dt-fouten maken die in onze jeugd zelfs in de lagere school niet meer gemaakt werden. |
|
![]() |
![]() |