![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete | |||
Van Rossem |
![]() ![]() ![]() |
35 | 35,71% |
De Wever |
![]() ![]() ![]() |
63 | 64,29% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op wie gaat u stemmen bij de verkiezingen in 2014?
Jean Pierre Van Rossem blaast R.O.S.S.E.M. nieuw leven in |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zeker géén van beide, maar die optie 'vergat' je.
Voorstander van directe democratie zeker ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 31 januari 2012 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Er is amper een programma beschikbaar. Het meest concrete dat ik vind is dit:
"Genoeg met het politieke geklungel van onze politici, genoeg met banken die ons in de andere Europese landen met hun gefoefel verplichten tot bezuinigen en inleveren." Van Rossem hekelt vooral de grote nadruk op begrotingsdiscipline. "Je moet toch geen groot licht zijn om te zien dat je met besparingen geen economische groei creëert", verduidelijkte hij. "De gewone man heeft alle redenen om echt kwaad te zijn op de onkunde van een handvol politici dat ieder elementair macro-economisch doorzicht mist." Al moet ik toegeven dat zelfs al zou het hier bij blijven, deze partij verder gaat dan al de anderen (op klein-links na). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Van Rossem zal toch stemmen van nva kunnen afsnoepen, vrees ik.
Laatst gewijzigd door matthias999 : 31 januari 2012 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() van rossem gaat nooit opkomen in 2014. Hij is iets anders van plan, maar hij haalt toch nooit van zijn leven een zetel (tenzij er een écht programma aan de pas komt natuurlijk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen flauw idee wat voor volk er op ROSSEM zou stemmen. Ik zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA kiezers zijn wel zo slim hun stem niet verloren te gooien aan opportunisten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() waarom zouden ldd'ers van de ene dode partij naar de andere overlopen? Tenzij ze natuurlijk écht dom zijn uiteraard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Hij zal vast wat stemmen halen, hij is heus niet zo onnozel als de karikatuur die soms van hem wordt neergezet (ik verwijs naar de legendarische aflevering van Phara waar hij de vloer aanveegde met Bogaert en Gennez). Toch hoeft hij niet op mijn stem te rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Geen van beide...
... en die optie is zeker WEL relevant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Och kom, uit politiek onderzoek blijkt dat alle partijen wel van elkaar wat volk afnemen, er zullen dus zeker stemmen van N-VA naar ROSSEM gaan (als dat er komt), maar of het er veel zullen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't probleem met lichten tussen alle dwaallichten is de corrupte arrogante houding van die dwaallichten die elke vernieuwing versmachten.
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eigenlijk verbaasd dat een bajes-klant zoals Van Rossem nog stemmen zou krijgen.
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben eigenlijk verbaasd dat hij niet gewoon opkomt voor de SP.A.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |