![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tijdens de verkiezingen werd er veel oproer gemaakt over de geldstroom tussen de twee gewesten. nu deze vergelijking is gemaakt door belgië in te delen in frans- en nederlandstaligen en men is daar de verschillen gaan onderzoeken tussen deze. daar bovenop zegt men dat dit DE indeling is en dus ook het verschil tussen de twee HET probleem is. welnu ik vind dit niet zo. op een dergelijke manier kan ik alles bewijzen wat ik wil. bv: laat ons de bevolking indelen in jonger dan 50 jaar en ouder dan 50 jaar, laat ons de verschillen hier tussen bekijken en als we dan tot een bepaalde geldstroom komen tussen deze twee bevolkingsgroepen heeft men ook bewezen dat de ene bevolkings groep van de andere profiteert. of men deelt de bevolking in in zwaar en lichtgewichten, eens kijken of er lichtgewichten in de verdrukking komen door de zwaargewichten die tevens in lichtgewichtenland wonen. wat ik wil aantonen is dat men door eender welke indeling te maken men eender welk probleem kan aankaarten. ook wil ik mijn ongenoegen uiten over het misbruiken van de geschiedenis om aan te tonen dat vlaanderen een rechtmatig land is of belgië voorbestemd was. unitaristen en seperatisten maken zijn hier beiden schuldig aan (geen onderscheid) iets wat in de romeinse tijd gebeurd is of leefde is nu anno 2004 niet aan de orde. het doel veranderd met de tijd (vandaag de vlaamse onafhankelijkheid, morgen de stadsstaat antwerpen op de kaart zetten) tot conclusie om toch een rode draad in mijn verhaal te brengen:de problemen in ons land worden verkeert aangekaart, de verkeerde de schuld toegekend en de verkeerde oplossingen gegeven. neem eens afstand van het geheel en probeer eens het bos te zien i p v de bomen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn objectieve redenen waarom een ouder iemand andere kosten heeft dan een jonger iemand. Zijn die objectieve redenen ook terug te vinden tussen Nederlands- en Franstaligen? Neen. Dus is het niet logisch dat er zich tussen deze twee groepen wél grote verschillen bevinden.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() poging elf en dertig van de nieuwe belgicisten. poging al weerlegd na 1 post.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |