![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Wietscène in ‘Manneke Paul’ geschrapt
link: http://www.standaard.be/cnt/DMF20130508_004 Ik zal eerst de tekst geven: Citaat:
Maar wel om ons af te vragen: gaat vtm en De Leeuw hiervoor vervolgd worden. Dan wel of de rechterlijke macht de ogen gaat sluiten. Bij de weg: volgens mij vergist vtm zich deerlijk, (misschien weten ze het wel, maar kunnen ze niets anders dat dit gegeven bekend maken), maar er hoeft geen klacht te zijn om te spreken van een drugsmisdrijf. En het is ook niet noodzakelijk om een drugsmisdrijf te plegen, dat je dat moet doen op de grote markt van Antwerpen. Wellicht zaten er minderjarigen in het publiek; ik heb de uitzending niet gezien. En ik vermoed dan ook dat die Hollandse mooiprater het spek aan sommige van zijn organen zal krijgen. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() sowieso zullen ze een PVke krijgen en wellicht een of andere minnelijke schikking (betalen dus)... voor de rest zijn er geen drama's gebeurd he? Ze zenden het ook niet uit, so what's the fuss about? Naar de correctionele hiervoor? Om nog es van een mug een olifant te maken zeg... "Foei De Leeuw, tik op je vingers!"(alweer).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mooie redenering hoor. Vooral naar de betrokken kinderen toe... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Paul De Leeuw is een stuk uitschot.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wat verder is er een café waar men alcohol gebruikt - men drinkt er glazen bier, in het bijzijn van minderjarigen.
Dat lijkt me zowat dezelfde "misdaad" als een jointje roken.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als jij het feit van blowen in aanwezigheid van minderjarigen gelijkstelt met het niet melden van kindermishandeling... amaai, euhhm, het gaat hier duidelijk over blowen zoals in "smoren" he,,, Gaan wij van onze kinderen nu woessies blijven maken of hoe zit het? Straks krijgen die nog trauma's van een scheet dat scheefvliegt. Houd uw neus toe, uw adem in voor stinkstokken, doe uw ogen toe voor een blote borst op tv,,, en kijk hoe mama en papa een slaappilleken pakken om toch even te ontsnappen van de gruwels (en kids) van de afgelopen dag ... gelukkig zijn de uitzonderingen de wereld nog niet uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals u hier zelf zo eloquent stelt is het dus nog steeds een misdaad. Ook al zouden u en anderen dat graag anders zien. Het is niet aan de media om de wet te overtreden in hun drang naar het besturen van de maatschappij... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Zie boven...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want alle drugsgebruikers zijn marginalen. U moest eens weten hoeveel er gebruiken, ook bij politici.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 mei 2013 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je kan toch niet ontkennen dat dit topic hot is: waarom mag men alle voor en nadelen niet bespreken (in de media), in discussie gaan? Je kan allerlei technieken aanwenden om dit te doen... houdt dat dan automatisch in dat men een maatschappij wil besturen, in het gareel wil laten lopen? Ik vind van niet. Politiekers, die doen niet anders (ohja, dat is wellicht hun job?)...maar owee als een BV (BN) het eens doet, een standpunt inneemt... In ille tempore was de legalisatie van alcohol ook zo'n heet hangijzer. Voor het overige, persoonlijk alweer, zal het mij worst wezen of men dat legaliseert of niet. Ik rook niet, laat staan dat ik smoor. Ik kan wel begrijpen dat mensen daar van genieten. Ik zie het zelfs zitten om andere drugs te legaliseren: dat diegen die zich willen platspuiten dat maar doen...en liefst net dat tikkeltje meer. Zelfde met alcoholmisbruik. Zuip dat extrake zodat we er voorgoed vanaf zijn. Dat is misschien ook maar een fantasiewereld dat ik voor ogen heb: wellicht heeft het een averechts effect en krijgen we meer miserie op de hals... maar bon, goedkopere drugs, dat brengt niet meer op, crimineel kader vervalt etc... misschien denk ik dat de doorsnee mens wél karakter heeft, controle over zichzelf, ik kan verkeerd zijn/te naïef? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aspect 'drugs weren waar kinderen zijn' is een speerpunt in het actuele drugsbeleid.
Als een speerpunt van een beleid niet toegepast wordt, dan past ge uw beleid aan, of ge geeft toe dat ge een vod zijt. Verder is het juist dat dat Hollands Leeuwke de grenzen aftast. Als ze nu niets doen, dan moogt ge er Wetters vergif op nemen, dat ie volgende keer nog ietske uithaalt dat net ietske straffer is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Much ado about nothing
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten we maar eens blowen in het bijzijn van Joris en De schoofzak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Zolang het maar goeie weed is. Schenk anders nog een Geuze in...
En mocht je nog iets in uw frigo of kas liggen hebben, breng maar mee... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat als ge persé wilt volharden twee totaal verschillende soorten misdrijven met elkaar elkaar te willen linken onder dezelfde term 'misdaad' een ander dat recht ook heeft en jou dus met zo'n 99.999999 % zekerheid een misdadiger mag noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |