![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een flauwekul is het toch om zo infantiel te doen over een SP.a-standpunt waar hij zich kan in vinden? Waarom moet dat "zeer doen" en wat een onzin dat hij er "zeker geen gewoonte" van gaat maken. Moet een N-VA'er zich schamen misschien om toe te geven dat een andere partij soms goede punten aanhaalt? Moet een N-VA'er per definitie iets anders denken wanneer een andere partij iets komt vertellen? Dat doet me toch wat denken aan het cordon en de idiote, infantiele spelletjes rond VB-voorstellen. Tegen omdat het van die partij komt... Wat een zever toch. Wordt eens een grote jongen, Siegfried.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral dom van Bracke dat hij openlijk een SPA-standpunt gaat steunen. De achterliggende bedoeling van de sossen is volledig onverenigbaar met al de rest van hetgeen waar NVA voor staat. SPA zou natuurlijk liever WEL de tegoeden boven €100.000 op de spaarboekjes afromen maar in plaats van met dat geld een bank te redden zouden ze dat geld liever herverdelen. Stel je voor, iemand met meer dan €100.000 op zijn rekening...
Verkondig dan gewoon je eigen mening in plaats van zoiets openlijk te steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet heeft N-VA daar nog geen communicatie rond gevoerd. Laatst gewijzigd door giserke : 12 april 2013 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg ook niet dat NVA daar voorstander van is, Bracke benadrukt zelf dat het zijn persoonlijke visie is daarrond. Ik wil gewoon maar duidelijk maken dat je naar het achterliggende gedachtengoed moet kijken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik zie ook het probleem niet van de uitspraak van Bracke.
Hij is N-VA mandataris, en verklaard enkel ten persoonlijke titel te spreken over dit onderwerp en niet in naam van N-VA, omdat het intern debat daarvoor nog neit is gevoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twijfelaars, die overhaal je niet met een one-liner, die moeten beetje bij beetje overtuigd worden. En ik zie niet in hoe je deze uitspraak van Siegfried ten kwade kan nemen, tenzij je persé iets slechts wil zien zoals de topic starter. Txiki bijvoorbeeld is het helemaal eens met WAT Siegfried zegt en met het feit DAT hij het zegt. Alleen de manier waarop Bracke duidt dat hij het met de andere standpunten van de sossen niet eens is, kan Txiki hem nog kwalijk nemen, en hij moet er zelfs nog bijsleuren dat niet doen wat Bracke wel doet, verwerpelijk is. Om dan tot de conclusie te komen dat Bracke infantiel is. Zo'n posten overtuigen de twijfelaars wel ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 april 2013 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er voor mij niet over of hij spreekt in eigen naam of niet, noch of het onderwerp als dusdanig besproken is geweest intern. Waar het bij mij over gaat, is dat hij zich niet zo verontschuldigend moet opstellen als hij vindt dat een andere partij iets verkondigt, waar hij het mee eens is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hier is dan een voorbeeldje van flauwe zever van de SP.a. Eigenlijk zijn dat toch verdorie ambrasmakers, zeg... Slechte, zure verliezers.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De N-VA wil dat het Europese six-pack rigoureus word uitgevoerd, of zei Jambon dat in het parlement zo maar om te lachen. Eigenlijk alles wat ze voorstellen is belachelijk en raakt in de meeste gevallen kant noch wal, als je het bekijkt uit werknemers oogpunt, bekijk je het uit het oogpunt van Voka daarentegen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk doet dat zeer bij het Vlaams Strikske.
De Gentse sossen hebben hem uitgescheld voor uitschot, het vuil van de straat en nog erger. Maar hier komt de mening van nva-lidje de Schoof over de zaak: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt dus pech, want het spaargeld hoort daarbij en geloof me de grens van 100.000 € is een bovengrens en nog lang niet de ondergrens. Veel geluk, Cobus Gijzelbloem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Bracke communiceert gewoon zo omdat hij bij de sp.a gezeten heeft en moet benadrukken dat hij 'gezuiverd' is, niets meer met de sp.a te maken heeft.
Ik vraag me af of Jurger Ceder en Karim Van Overmeire zich ook moeten excuseren als ze het eens zijn met een voorstel van het Vlaams Belang. Waarschijnlijk niet. Vlaams Belangers hoeven zich niet zuiveren om bij de N-VA te mogen horen, sp.a'ers wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
N-VA ers zullen zich nooit moeten excuseren, als je vis noch vlees bent in je uitspraken of communicatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Bracke is dan ook de Torfs van de NVA, alleen iets minder ongenietbaar.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij geil jij op epuratie. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |