![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het herhaaldelijk plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde ontiegelijk absurdistische onzin in serieuze subfora is op forum geen ongewone zaak. Ik noem dat waarschijnlijk terecht: megagetrol. Als je de daders op hun getrol aanvalt, door het getrol te noemen, kan je steevast rekenen op een persoonlijke tegenaanval. Die persoonlijke tegenaanval wordt dan door moderatie dikwijls NIET afgestraft. Een van die vaste speciale gevallen is na jarenlange tolerantie vanwege moderatie uiteindelijk toch permanent gebannen. Anderen mogen lustig doorgaan. Eeuwig?
Mijn vraag is: waarom tolereert moderatie het frequent plaatsen van absurdistische draden door altijd dezelfden over altijd dezelfde absurdistische onzin in serieuze subfora zolang of zelfs blijvend? Als je ze dan al niet wil bannen, verplaats dan hun absurdistische draden tenminste stelselmatig naar K & K, waar ze thuishoren. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 februari 2013 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2 , voor de gemakkelijkheid & hulp ,
noteer hier de links naar de welgestelde topics , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Eno heeft het over HarrieChristus en zijn altijd-maar-terugkomende-sprookjesdraden. Het gaat altijd over hetzelfde, de copy pastes zijn niet te tellen. Ander titeltje erop en hup, nieuwe draad.
Al denk ik wel dat HC daar al een paar keer voor gebanned is geweest. Megatrol? Volgens mijn definitie alvast wel. Volgens de meeste andere fora waar HC op actief was, ook. Maar hier niet blijkbaar. Eno vraagt zich terecht af waarom dat getrol hier wel kan. Ik zou het ook wel eens willen weten. 86 draden, zo goed als allemaal over microwezentjes. Als het niet daar over gaat, dan sleurt hij ze er wel bij na post 2. Om dan nog te zwijgen over de ontelbare draden die hij verpest met daar ook over zijn microwezentjes te beginnen.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 20 februari 2013 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leven en laten leven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi principe, maar blijkbaar niet altijd toepasbaar. Anders zou er geen forumreglement zijn.
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind dat Harrie minder irriteert dan iemand die pakweg 1500 draden creëert over alles wat langer dan één minuut zijn aandacht heeft vastgehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Kan zijn, maar 2 irritaties wil niet zeggen dat de minst irritante niet irritant is.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ViveLaBelgique dus. Tja, ik ben normaal gezien voorstander van discrete, losse moderatie, maar soms vraag je je af of er hier nog wel moderators aanwezig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen zorgen, die zijn er zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet letterlijk , maar allee dan , in de welgenoemde topics
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoelang gaat dat nog duren? Laatst gewijzigd door eno2 : 21 februari 2013 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Absurdisch is uiteraard een persoonlijk begrip. Beschrijf eerst eens wat een absurde draad is. Er zijn nu eenmaal onderwerpen die steeds aan bod komen. Oude wijn in nieuwe zakken. De onderwerpen komen steeds terug. Het verbaast mij dat juist jij, protagonist louter op basis van eraring en dus niet op basis van meerwaarde, dit onderwerp aankaart. Je staat nu eenmaal bekent om mee te huilen om opportunistische redenen. Wat is er nu echt zo absurdistisch ? Graag een niet-60-schoolmeesterachtig antwoord. R. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 februari 2013 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je eerst de vraag wat een meerwaarde is binnen een debat. Ik streef nog steeds in de eerste plaats voor debatteren hoe tegenstrijdig de meningen ook mogen zijn, ipv palaveren of steeds willen meehuilen.
|
![]() |
![]() |