![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonder het over politiek te willen hebben. Ben ik de enige die respect heeft voor die 2? Ik bedoel, beide heren geven blijk van karakter. Je mag nog zeggen dat je dat voor je imago doet, maar zelfs dan moet je voor dat doel trainen en doorbijten.
Ik kan het apprecieren als mijn "leiders" kunnen bewijzen dat ze willen afzien om hun doel te bereiken. Ben ik de enige? BDW is iets indrukwekkender als je ziet waar hij van komt. Maar KP kan je natuurlijk niet verwijten dat hij nooit ongezond wou leven ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 april 2013 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze maken zich gewoonweg belachelijk. Populistische evenementen organiseren om zich te profileren. De komende twaalf maanden, tot de verkiezingen, zullen aantonen hoe belangrijk populisme nog steeds is. Mensen kilometers laten lopen binnen een luchtvervuilde omgeving, moet blijkbaar kunnen. Ik hoop dat Bart Somers het in Mechelen niet in zijn hoofd krijgt iets dergelijks te organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan zie je ook dat BDW tot twee jaar terug morbide obees was en KP een 50er is die 10 mijl loopt. En dan weet je misschien waar deze draad over gaat en waarom hij in maatschappij en samenleving staat.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez Travis, vertel ne keer waarom uw Bart de Wever en uw Kris Peters zo belangrijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Jezus, Travis, het is maar 10-miles, da's echt geen bovenmenselijke prestatie hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar die mensen die onbenullige evenementen zo belangrijk kunnen vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgende maand de 20km van Brussel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
BDW en KP zijn niet belangrijk in deze thread. Ik vind alleen dat ze respect verdienen voor die 10 miles. IK kan het niet meer en was verdomme een decathleet 30 jaar geleden.
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Hangt van je leeftijd af. En voor BDW is dat een wel een bovenmenselijke prestatie. Ik zie het mijn dikke tante niet doen hoor.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever schuif je bijna onder de deur.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() I know. Ik zal duidelijker zijn. Ik zie het mijn dikke tante binnen twee jaar niet doen hoor.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er waren ook nog een paar duizend sportieve deelnemers. Die verdienen evenveel respect als de doordeweekse sporters. Juist ja, uw draad had niet de bedoeling om Bart de Wever of Kris Peeters in de bloemetjes te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar niet voor Bart Somers bijvoorbeeld ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken uw tante niet, maar wie weet, als ze ook genoeg vermagert.....
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Wat die zogenaamde BV's en politici op de 'Ten Miles' doen dat interesseert mij niet. Als alle deelnemers er maar van genoten hebben !
|
![]() |
![]() |