![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe vervang je een wiel?
Die vraag viel me op, als ik het artikel las over eenvoudiger Nederlands bij de examenvragen voor je rijbewijs. En dan wil ik aanklagen dat ze zo wereldvreemd zijn, die gasten die verkikkerd zijn op auto's en verkeer, waarmee ze dus op jobkes geraken die zich bezig houden met examens van rijbewijzen. hoe vervang je een wiel? Antwoord: je pakt je gsm en je belt, desnoods met een app, naar de VAB. Dat is veel veiliger, en het enigste praktisch haalbare voor 95 procent van onze dames en meisjes met een rijbewijs, en voor 75 procent van de jongens en mannen. Dat is het enigste praktische haalbare voor iedereen, als je in je beste kleren op stap bent. Volgens mij moet het examen voor je rijbewijs enkel kijken of je bekwaam genoeg bent om als beginnende chauffeur alleen verder het leerproces van het auto- (moto ...) rijden verder te zetten. Eigenlijk is parkeren daar zelfs niet bij. Maar als je bewijst dat je kunt parkeren, toon je wel meteen aan dat je je auto beheerst in vb. omstandigheden dat je eens 5 cm, niet meer en niet minder, moet vooruit of achteruit rijden .... bla bla ... Maar meer zou daar niet bij moeten zijn. Met hun onnozele tut van onder de motorkap tonen waar het oliepeil gecontroleerd wordt. Niemand van ons vrouwelijk schoon "onderhoudt" die kennis als ze een andere wagen kopen. Toch maken ze niet meer ongevallen daardoor. Het is simpelweg georganiseerd zelfbedrog vanwege de examenafnemer, want 5 minuten voor aankomst aan het examencentrum wordt het onnozelheidslijstje eens afgelopen, en 5 minuten na het examen is de laatste herinnering eraan weggeveegd. Uilskuikens zijn het. ![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 april 2013 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik tril en beef voor een lekke band. Het is een halve eeuw geleden en hier is geen assistentie.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 april 2013 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vervangen van een band: om te beginnen hebben de meeste auto's ondertussen zelfs geen reservewiel meer. Moesten ze toch zo'n mini-bandje hebben, dan is het de kunst om de machinaal aangevezen bouten met de (poezelige vrouwelijke) hand los te kunnen wrikken: niet te doen.
En dan het aanpassen van de examenvraag aan de gebrekkige talenkennis van de nieuwkomers? Hoor ik nu goed? Mijn dochter solliciteerde recent en werd niet aangeworven omdat ze buiten perfect Nederlands en Engels slechts een beperkte kennis van Frans en Duits kon voorleggen.... maar het rijexamen wordt aangepast aan het (ongeschoolde? analfabete?) niveau van Nederlandsonkundigen? Trappen ze er nu nog steeds in dat die gasten buizen omdat ze de vraag niet begrijpen? Zouden ze wel eens een verkeersbord kunnen begrijpen? of hoe gaan ze dat dan uitzoeken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "uitgezonderd plaatselijk verkeer" wordt vervangen door "alleene homies"
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tjoektjoektuut? en een dubbel Andrieskruis wordt dan : tjoektjoektuuttuut?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ge koopt zo'n buske met van die mousse in, en dat sluit ge op uw ventiel aan.
Even op't knopke drukken en 't is inorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welk toebehoren wordt gebruikt om een wiel te vervangen?
46,02 %succesvol hoe vervang je een wiel? 58,6% succesvol hoe pik ik een wiel ? 89,5% succesvol ![]()
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag gehoord op de radio in mijn auto: "de vragen voor het theoretisch examen moeten eenvoudiger worden". Een nat wegdek wordt: HET REGENT!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk eigenlijk. In plaats van de kennis van het Nederlands op te krikken, gaat men de examens vereenvoudigen zodat debielen ook makkelijk aan een rijbewijs raken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Stapje per stapje... Beetje per beetje...
Eigenlijk is dit gewoon triest... Intriest.
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een half uur en vuile handen tegenover 3 uur en propere handen, ik weet wat ik zou kiezen. Een beetje verwende opmerking van je, zeker met veiligheid heeft dit niets te maken. Dus graag een bronnetje anders dan "Schoofzak zijn gezond verstand". Maar in deze tijd dat er geen reservewiel meer zit in de meeste wagens zal dit toch de norm worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Wie parkeert er nu nog zijn wagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Taal heeft daar niets mee te maken.
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig dat het taalniveau vrijwillig zo onderuit wordt gehaald.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 12 april 2013 om 13:49. |
||
![]() |
![]() |