![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Schandalig dat Vlaanderen niet zelf zijn verkiezingsdatum kan bepalen!
De federale wetgever bepaalt wanneer de Vlaamse verkiezingen plaatsvinden, BIJ BIJZONDERE WET! BIJ BIJZONDERE WET! ![]() Dat is niet te verenigen met de aard van een federale staat. Wij Vlamingen zouden druk moeten uitoefenen op onze vuil polletiekers. Om wat meer ballen aan hun lijf te hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Echte mannen stemmen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() Dikke poepper ! Laatst gewijzigd door Boyke : 9 mei 2013 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() en geven daarmee (in het Belgisch systeem) de facto hun stem aan de PS en co...
Goed te weten waar jou voorkeur ligt... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Loempe!
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik zie eerder nut in het tellen van blanco stemmen en die te vertalen in 'lege' zetels.
Op die manier neemt iemand die blanco stemt effectief niet deel aan het spel... Hoe dat dan in praktijk moet dient nog bepaald te worden.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is blijkbaar niet je bedoeling... Je zou op "banaan" en co kunnen stemmen. Dan zit je toch veel dichter bij je doelstelling? Ik zou hoe dan ook het kleine beetje inspraak dat ik heb ten volle willen benutten. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, vriend. Ik neem uw raad ter harte. Ik ga stemmen. Aangezien ik geen politieke voorkeur heb stem ik gewoon op de N-VA of PVDA. Welk significant verschil maakt het uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt weinig uit zolang de "Vlaamse" regering aan de Belgische leiband loopt.
Natuurlijk, de traditio-macht breken op dit niveau raakt Belgie in het hart. Ik zou menen - als ik u een beetje ken, dat uw karakter slecht genoeg is om anti-Belgie te stemmen, N-VA dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 13 mei 2013 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling