![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Gisteren is een nationale TV reportage uitgezonden op de VS, tussen 8 en 10 uur plaatselijke tijd (dat will zeggen op de meest waardevolle "prime time" moment van de avond) het ging over de klungelende Belgische veiligheidsapparaat. De presentatrice deed haar best om haar lach te verbergen:
http://www.nbcnews.com/id/26315908/n...show/#51824965 . Laatst gewijzigd door Tempest : 9 mei 2013 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook maar mee lachen? Laatst gewijzigd door subocaj : 9 mei 2013 om 06:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit nieuws is voor iets té leuk gebracht als je begrijpt wat ik bedoel.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Je kan er alleen maar om lachen. Niks aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Reken zelf maar uit hoeveel procent de belastingvoet bedraagt. Ik teken voor die belastingvoet. Maar ja ik ben maar uitschot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet niet of het nog mogelijk is om die 2.5 miljard te recupereren. Het lijkt me alleszins een goede investering om ZWARE controles te organiseren in de diamantsector. Als dit 10 miljoen zou kosten heb je een winst van 2.490.000.000 euro! Een goede investering. Met in het achterhoofd houdende dat ik ook maar uitschot ben natuurlijk.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 9 mei 2013 om 07:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om eerlijk te zijn, ik denk dat je een probleemloos een lange film kunt maken over het klungelende veiligheidsapparaat zonder die twee overvallen zelfs maar te vermelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Qua misleidende titel kan deze dus weer tellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. weet ik niet wat er lachwekkend aan is dat enkele maanden na de overval, de politie in drie landen zoveel aanhoudingen verricht in een toch spectaculaire actie. Op die wijze vind ik, die geen uitschot ben (of tenminste er nog niet toe verklaard ben tot op heden), dat dit minder lachwekkend is dan de politie van Boston die de snelkookpan-terrorist moest aanhouden op aangeven van een ongewapende burger, buiten de afgesloten perimeter ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wordt ook gelachen met b. amateurisme: miss b. herkent de b. vlag niet eens ....
http://www.youtube.com/watch?feature...v=685iaHPE-RU#! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel merk ik bewondering voor de politie die AL de dieven pakte. ALL OF THEM.
![]() |