![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Zouden we beter niet beter beginnen met een Islamitische rechtbank waar Islamitische misdadigers voor moeten verschijnen om op Islamitische wijze berecht en gestraft te worden?
Degene die zich weten te gedragen moeten toch nergens schrik van hebben?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Dat is ongrondwettelijk. Wat men beter zou doen is ze hier berechten en ze in de gevangenis in hun eigen land zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Mensen moet je beoordelen op wat ze doen, niet op waar ze vandaan komen, welke taal ze spreken,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Leg liever eens uit wat een islamietische bank is - al wat ik er van weet is dat het een bank is die geen interest mag geven/vragen-
misschien kunnen we toch nog iets van onze islamietische medemensen leren ? O ja : het islamietisch bestraffen van islamieten in hun land van oorsprong - Islam is een religie geen nationaliteit er zijn islamietische belgen (met land van oorsprong België (voor de flaminganten : Vlaanderen, voor die van aantwaarrepe : aantwerpse oerspproeng Esperantistoj : Flandrujo etc...
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wist het, Jan : dat we van die mannen nog iets kunnen leren :
dat de zon gratis opgaat, maar voor de rest moet ge altijd betalen. In de middeleeuwen mochten de christenen ook geen rente vragen & dus zijn de joden maar met bankieren begonnen. Ons banken zijn ook niet van gisteren : sinds de rentevoeten altijd maar dalen zijn de beheerskosten ook al flink gestegen. Ik denk dat het toch interessant zou kunnen zijn om de 2 systemen eens wat grondiger te vergelijken (als interesten variabel zijn en beheerskosten meer stabiel bv). zitten er geen islamietische bankiers op het forum ?
![]() |
#11 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Tenzij dat u bedoelt dat Fourniret voor zijn Belgisch slachtoffer mag veroordeeld worden in Frankrijk. Simpelweg omdat hij Frans is, daar woont,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En anyway... Gaan we 2e en 3e generaties vreemdelingen laten berechten in een land waar ze misschien nog nooit geweest zijn, vaak nauwelijks iemand kennen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |