![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Het is nogmaals bewezen.
http://www.youtube.com/watch?v=6_1SFf8t-ko Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici zijn sowieso achterlijke geldwolven !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Australische Sarah Palin. Wel grappig dat de domste mensen vaak vrouwen zijn. Vrouwen zijn vaker gemiddeld qua intelligentie dan mannen (waar mannen vaker ofwel intelligent of dom zijn), maar veel van de domste exampleren hebben desondanks ook twee X-chromosomen. Ik denk dat dat ligt aan het feit dat vrouwen zich meer laten leiden door buikgevoel dan mannen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is de verpersoonlijking van de gemiddelde extreem rechtse forummer / aspirant politieker, die hier zijn toogpraat komt verkopen.
Laatst gewijzigd door Salah : 11 augustus 2013 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() extremisten zijn altijd achterlijk. Of het nu extreem linkse of rechtse zijn. Tel daar dan nog bij op dat minstens 85% van de mensen achterlijk zijn (gezien zo ongeveer zoveel mensen gelovig zijn) en het plaatje begint wat compleet te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik vind niks racistisch of extreem aan een mening die stelt dat Belgie (Vlaanderen) zich niet moet aanpassen aan andere godsdiensten. Wij hebben onze taal, cultuur en gewoontes, en ook onze wetten, en gasten moeten zich hieraan houden. Als het hun niet aanstaat, trappen ze het maar af. Ik ga in Marokko ook geen vrouwen uitmaken voor hoer omdat ze zich niet kleden volgens mijn religieuze voorschriften.
Kortom: de boot ermee op en weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles wat niet in Salah's kraam past is volgens hem extremisme. Extremistischer kan het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde, alsof een imperiale journalist meer respect verdient dan een president van een onafhankelijk land in het zuiden. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 augustus 2013 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw veralgemening (zie titel draad) is overdreven. Ze toont inderdaad een vorm van extremisme in uw denken zoals iemand hier eerder opmerkte. En ik denk niet dat ik extreem rechts te noemen ben..
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 augustus 2013 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar jij komt aandraven met een media complotje. "En dan vinden de yanks van CNN nog dat de indiaan hen onheus behandelde." En meer van die ongein. Dat kan men bezwaarlijk onder extreem rechts plaatsen inderdaad, het is dan ook extreem links geneuzel, hé kameraad. Laatst gewijzigd door Salah : 11 augustus 2013 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het media argument van de betrokken politicus uitdiepen, zoals ik deed met mijn vergelijking met Bolivia, was enigszins naast de kwestie. Dat thema is misschien een 'stokpaardje' van me. Het openingsbericht nodigde ertoe uit. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 augustus 2013 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jongen toch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ALLE extremisten zijn achterlijk...en bijzonder de gelovige...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de VS is toch wel wat méér dan alleen maar CNN, dacht ik. Net zoals 'extreem rechtse politici' een verzameling mensen is die véél groter is dan Sarah Palin en Stephanie Banister, en 'de moslims' een verzameling mensen die véél groter is dan die enkele miljoenen van haat en frustratie letterlijk of figuurlijk uit elkaar spattende losers door, met en over wie zoveel cinéma en tamtam worden gemaakt. "Eén zwaluw maakt de lente niet".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 augustus 2013 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij en Sarah Palin zijn gewoon dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun je daar min of meer akkoord mee gaan? Heeft dit niks te maken met het feit dat een vrouw in de mogelijkheid is om kinderen te baren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Volgens mij doe je het er gewoon om.
Ik denk dat je gewoon graag mensen op hun paard zet. Paarden. Ge weet wel, als kamelen, maar die dan werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet je hoe je achterlijken maakt ?
Door inteelt. Dat moet je toch kennen ? |
![]() |
![]() |