![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 40 makkelijke en vlugge methodes om zonden weg te vagen en goeie daden op te stapelen.
http://www.sunniforum.com/forum/show...o-do-every-day! Easy, op die manier moet je echt niet inzitten om slechte of bedenkelijke daden te doen, gewoon een paar gebedjes opzeggen en je veegt duizenden zonden weg. Je moet wel heel de dag bezig zijn met bidden, dat wel. Daarom dat je al die moslims zoveel ziet bidden, blijkbaar hebben ze veel zonden weg te werken. bv nummer 10. 100 gebedjes opzeggen waaronder 33 keer Subhaa-nallaah enz. (There is no Allah but one Allah. He is alone. No partner hath. He Him belongs sovereignty and unto Him belongs Praise and He is all-Powerful) dan zijn al z'n zonden weggevaagd, zelfs al zijn die "zo overvloedig als het schuim op de zee". Dagelijks kun je duizenden zonden wegvagen zo, elke moslim die een beetje gebeden opzegt heeft dus geen zonden, zelfs voor terroristen is het makkelijk op die manier. Dat je heel de dag bezig bent gebeden op te zeggen is natuurlijk handig bij de hersenspoeling. Laatst gewijzigd door BonBon : 25 mei 2013 om 10:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We treinen niet in sneltreinvaart richting duistere middeleeuwen hoor.
Straks beginnen ze in de kerken ook terug aflaten te verkopen en krijgen we weer prentjes met schietgebedjes erop.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Aton : 25 mei 2013 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel goedkoper dan de kerk, die aflaten waren verrekt duur. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zonde !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is nog steeds een gangbare praktijk, hoor. Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gewoon even een babbeltje slaan met het opperwezen in kwestie en klaar is kees.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 mei 2013 om 06:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oops....
![]() Dan moet ik dringend met mijn spaargeld naar de pastoor. Franciscus heeft namelijk net gezegd dat er voor atheisten toch wel een hel bestaat. Hoeveel zou dat kosten om me vrij te kopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Atheïsten, een hoogst verwerpelijk volkje. Zal een fortuin kosten, vrees ik.
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik wist niet dat jij zo een devote en vaste kerkbezoeker was?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als atheïst heb ik geen behoefte aan aflaten: het kost mij dus geen bal.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar gezien het volgende : Citaat:
Mocht je op zeker willen spelen, zul je toch moeten afdokken, hoor. Of moslim worden. Daar is het gratis.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee. Er staat nergens dat die aflaten verkocht worden. Dat worden ze namelijk niet. Die aflaten krijg je bij aanwezigheid, indien de katholiek in kwestie in staat van genade is (= gebiecht heeft). Verder zijn aflaten volgens de katholieke leer niet nodig om uit de hel te blijven, maar om de tijd in het vagevuur te verkorten. Om niet naar de hel te gaan volstaat de biecht. Als je diezelfde wikipediapagina had doorlezen, zou je dat geweten hebben. De opmaak van dat artikel is echter verschrikkelijk, dus ik kan het je niet kwalijk nemen.
Dat de Orthodoxe Kerk de aflatenpraktijk niet kent, is mijns inziens veelzeggend, maar bon, dat is een andere discussie. En je hebt natuurlijk nog altijd een priester nodig, ééntje die nog gelooft in de biecht. Dus deze ronde gaat nog steeds naar de Moslims. ![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 27 mei 2013 om 13:46. |
![]() |
![]() |