![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mega success voor de Fransen van Daft Punk en dit zowel met hun album "Random Access Memories" als met de single "Get Lucky"!
http://www.youtube.com/watch?v=h5EofwRzit0 Maar de Fransen weigeren nog steeds hun gezicht te tonen. Sommigen vinden dat ze hun gezicht zouden moeten tonen en dat ze dus zouden moeten stoppen altijd met hun helmets te verschijnen. Ik vind dat hun helmets juist deel van het Daft Punk-aspect maken. Niets verkeerds daarmee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dat Daft Punk al betere dingen gemaakt heeft. Hun soundtrack voor Tron Legacy, bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daft Punk heeft hier en daar wel wat leuke nummers, waaronder deze a-typische "Get Lucky" maar veel meer dan dat stellen ze in mijn muziekcatalogus niet voor.
Niet de moeite om speciaal te volgen en hun leukste nummers komen toch altijd wel eens aanwaaien.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan Daft Punk wel smaken
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() OK groep, maar aanzienlijk overschat.
Leuke singles, dat wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Homework uit 1997 was 10 jaar voor op zijn tijd en een monument in de elektronische muziek. Nummers als Revolution 909 hebben Europese deephouse op de kaart gezet en klinken alsof ze gisteren zijn gemaakt, andere waren dan weer een aanzet tot de French touch elektro (Flat Beat - Mr Oizo, wat later Soulwax bij ons) dat stilaan toch wat is uitgestorven maar nog steeds doorklinkt in veel mainstream pop. Het is misschien wat moeilijker voor de oren maar voor mij is dat echt een 'tijdloos' album en hetgeen waar ze over 30 jaar nog zullen voor geprezen worden. De twee monster hits Da Funk en Around the World hebben de rest van hun muzikale carriere bepaald: heerlijk kitscherige hitjes met funky gitaar en basriffs. Best wel OK vergeleken met wat er anders zoal in de top 20 terecht komt maar op den duur heb ik het toch wat gehad. Ze hebben imo niet veel vernieuwends meer gedaan de laatste tien jaar en zijn vooral aan het 'cashen'. Kan ze geen ongelijk geven natuurlijk
![]() Revolution 909
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 2 juni 2013 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interstella 5555
Tron Legacy Toch dik in orde hoor.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat één keer genoteerd in de Engelstalige top 1000
726e plaats: Daft Punk - Get Lucky ft. Pharrell Williams 46.141.923 views Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 juni 2013 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So? Ik mag dat toch lekkere muziek vinden?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Althans, dat is wat ik er van maak, stoelende op de geplogenheden van Ebertjes muzieksmaak.
![]() |
![]() |
#16 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een individu moet daarbij alle vrijheid hebben om zich te schamen voor zijn eigen taal & cultuur. Citaat:
Die 46 miljoen verhoudt zich met een Nederlandstalige plaat met ongeveer 2,3 miljoen kliks. Zoiets dus: http://www.youtube.com/watch?v=CnNU-EwYjaQ En dat vind ik óók knap. Citaat:
Hmm. Hebben we het al over mijn muzieksmaak gehad dan? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 juni 2013 om 00:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of een incesteuze homosexuele pedofiel kan prima een geestelijk voorganger wzen. Dat maakt het wezelijk niet beter. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na een enorme promotiecampagne uiteindelijk voor de dag komen met een onnozel popdeuntje �* la 'get lucky" is inderdaad behoorlijk teleurstellend.
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al die uren die ze besteed hebben aan marketing hadden ze beter gespendeerd aan componeren.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hun laatste liedje is wat commercieel, maar ze hebben toch wel al goede muziek gemaakt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |