![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ter gelegenheid van het wisselen van de troon, normalerwijze word er dan amnestie gegeven, boetes en schulden worden kwijtgescholden, volksfeesten groot en klein, festivals en gratis eet en drinkfeesten voor de bevolking, drie maand lang.
Wie heeft er nog voorstellen om deze grootste gebeurtenis tot op het bot te kunnen vieren? Het volk mag toch ook wel eens van pracht en praal genieten, gewoon brassen in Belgische stijl.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opendeurdag in Laken en andere buitenverblijven...en als cadeau mag je meepakken wat je kan dragen
(tiens, is dat hier geen K&K ????)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 3 juli 2013 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tabula rasa Een nieuw tijdperk is geboren.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met deze koninklijke familie worden dat veel en lange katholieke erediensten gevolgd door een algemene vergeving van zonden voor iedereen behalve Vlaams nationalisten, homo's en gescheiden echtparen.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Gratis uitdeling van hallucinogene drugs aan de bevolking - Gratis bier in alle Belgische cafés gedurende de hele zomer, op kosten van de staat Laatst gewijzigd door meneer : 3 juli 2013 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet er nu toch komen mijn gedacht. Is er meteen een probleem van overbevolking ook alweer een tijdje met opgelost.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 juli 2013 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() En waarom ? Anderzijds, als ik het hele gevang voor mij alleen heb, kan ik het daar wel een jaar uithouden. Dat ze mij gewoon de sleutels geven, dat ik een pint kan gaan pakken op tijd en stond, en vrouwvolk meebrengen voor mij warm te houden s'nachts.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filipbusteren in plaats van filibusteren ?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Een gayparade bij elke blijde intrede...ter ere van de eerste gay king..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volgende gayparade op het paleis in Laken zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vier dit op een eenvoudig terras, met drie blauwe Chimay's en een kaasschotel met belgische vlagskes.
|
![]() |
![]() |