![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Vreemdeling
|
Men kan geen mening meer geven op dergelijke krantenartikels. Onze vrije meningsuiting wordt beperkt.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Plan je een mars op brussel ? of wil je dat we collectief gaan huilen ?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De meeste kranten zijn toch regimepersen, waarom ze dan lezen?
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja en de knopjes leuk, dolfijn, hartverwarmend etc... zijn ook eindelijk weg.
Die populaire polls begonnen blijkbaar net ietsje te pijnlijk te worden. Maar de meerwaarde ervan was sowieso toch niet groot, niet getreurd om de regimepers. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kwamen die dan geloofwaardig over die polls van de kranten?
Dat systeem flipte naar alle kanten want menig keer als ik iets aanklikte bij een poll, of ik er voor/tegen of wat dan ook voor was, voegde het systeem mijn 'stem' ergens bij waar het zelf dat zelf wilde en niet waar ik heb wou, dus die percentagens van de beoordelingen op die polls klopten van geen kanten. Niemand op gelet blijkbaar. Vrijheid van meningsuiting de kop ingedrukt zou je zeggen ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar pakweg 90% tegen Monsanto en ongeveer evenveel die overwinningen van Assad hartverwarmend vinden... etc..., de knopjes waren binnen de week weg... Dat flippen is me echter niet opgevallen. Laatst gewijzigd door zonbron : 22 juni 2013 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Citaat:
Je bent best dat je eerst een beetje leest om de algemene tendens op dit forum te snappen. BTW Met een nick als Wereldvrede weten we al welk vlees we in de kuip hebben. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Dat is om te voorkomen dat als mensen weten dat het nep-nieuws is, dat die daar zouden op reageren...
Waar moeten die gazetten anders geld verdienen? Daar werken mensen hoor, dus best die dure grap in stand houden.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Staatssecretaris
|
Ze doen wat ze willen. Hun financien zijn moeilijk.
Ze hoeven geen forum te houden voor alle minussen die denken dat ze alles weten...
|
|
|
#15 | |
|
|
Citaat:
En wat doet Amnesty International ondertussen ? Niets, die laten dat zo maar toe ! Pure schande. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Kim Kardashian is wel n keitoffe...
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Je loopt graag te koop dat je invalide bent, okee. No problem. Maar Kim Kardashian ???
Sorry hoor, maar ik zie me verplicht om je minstens drie maanden in den bak te steken. En dan ben ik nog in een vriendelijke bui ook. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
Ze heeft alleszins meer intellect dan Gennez en vandenbos
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Lezersopinies lezen is goed voor één ding: uw geloof in de mensheid verliezen. Gore extreemrechtse meninkjes zijn daar meer regel dan uitzondering.
|
|
|
|