![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier vanmorgen al 4 dikke vette vliegen doodgemept. En telkens wanneer ik voornoemd beestje zijn laatste doodsrochel zie uiten, staat het volgende exemplaar alweer klaar.
Doen deze beestjes het momenteel uitzonderlijk goed met dit weer? Of heeft iemand een bende boeddhistische reïncarnerende insecten losgelaten?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ramptoerisme.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() heb je misschien iets in de vuilbak zitten dat... aangenaam voor ze ruikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. De vuilbak is leeg, en op de verdieping hierboven zitten ze er ook mee...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() je kan natuurlijk zo'n enge plaksliert kopen en die aan je plafond hangen. dan heb je een verzameling vliegenlijkjes aan je plafond hangen.
Of je koopt in de supermarkt zo'n vliegenverjager: die stop je in het stopcontact en dat scheidt een geur af die ze niet zo aangenaam vinden. Ik heb de muggenvariant en dat werkt echt subliem. Weet je wat ik zo akelig vind van vliegen? De gedachte dat ze ooit maden zijn geweest... jak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() heb er ook effe last van gehad;
gewoon een kommetje met azijn (met een druppeltje zeep erin) jaagt de vliegen weg. bij mij waren ze weg na een dag of drie.
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er was daar een vrouw met een made van een paardenvlieg onder haar hoofdhuid! tegen dat ze die daar uitgehaald kregen, was die zo'n 4 (viér!) cm groot! ....doch dit terzijde...
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in hoboken hebben we zelfs al vliegen tegengekomen die op de een of andere manier genetisch vermengd waren met sprinkhanen. En meer van zulke mutaties.
Ik zeg u, de natuur is haar wraak begonnen.
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyperken : 10 augustus 2004 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Hmmm dat zijn leuke verhaaltjes om te vertellen tijdens etenstijd.
![]() Het is daarom dat ik voorstander ben van crematie. Ik moet er niet aan denken wat er allemaal mijn lichaam gaat oppeuzelen na mijn dood. Geef mij maar een vlam altijd puur en de korte pijn.
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(verdorie, dat is een nederlandse, en ik kan geen Vlaamse variant daarop vinden. zo'n kruidenvrouwtje die van paardenbloemen een nieuw middel tegen hoofdpijn perst, of van laurier reuma-pillen brouwt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Astenblieft mensen : 10 augustus 2004 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
deze??: ![]() Mijn oren jeuken van dit soort dingen... beuark... ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() gatverdamme
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() ah gatver. aaaaaaaah gatvergatvergatver. Gatver nou nou, dit is vies!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dé-gou-tant !
![]() |
![]() |
#19 | |