![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Di Rupo wil alle bankrekeningnummers van ALLE BELGEN kennen (ons spaargeld staat garant voor de enorme schuldenput en verplichtingen naar ondermeer de drievoudige ambtenarenpensioenen). Daarom worden banken verplicht om binnnen enkele maanden deze gegevens aan Di Rupo en zijn roversbende te melden. Migranten met dubbele nationaliteit worden hier bevoordeeld. Wij zijn volledig uitverkocht!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-fraude.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Binnenkort gaat dat crapuul het cash geld afschaffen en moeten wij alles met bankkaart/proto betalen. Dan kan Di Rupo op elke verrichting nog eens tax heffen.
Het gaat niet lang duren en dan zegt Di Rupo : "Gij hebt goed gespaard dus krijgt gij minder pensioen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een uitstekende maatregel, niet alleen op het conto te schrijven van mijnheer di rupo.
OVLD, Spa en cdenv hebben ook verdienste en worden hiervoor waarschijnlijk beloond in 2014. Laatst gewijzigd door spabert : 27 juli 2013 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een bijdrage van 25 % van het spaartegoed is hier redelijk. Vergeet niet dat anders veel spaarders gewoon hun geld waren kwijt geweest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is een door een vreemde mogendheid bezet gebied dat ons komt leegroven. Laatst gewijzigd door demonen : 27 juli 2013 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Door het correct innen van belastingen, belastingen verminderen.
Om te beginnen binnen de EU inclusief Noorwegen en Zwitserland alle "geheime" bankrekeningen verbieden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Belgische prutsers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer, wat is er misdadig om als privéwerknemer met het laagste pensioen vd Westerse wereld (maar maximale belastingen) geld verdient met zweet (HARD en LANG WERKEN) op een spaarboekje te plaatsen voor de oude dag? Waarom zijn banken in de problemen gekomen? Omdat landen zoals België een verschrikkelijke niet terug tebetalen schuld hebben opgebouwd! Ik heb niet gevraagd om op 10 jaar tijd 1.100.000 nieuwe belgen los te laten op de sociale zekerheid of om ambtenaren 3 keer het pensioen van een mens uit de privé te geven! Laatst gewijzigd door demonen : 27 juli 2013 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regering moet toch ook weten wat er zou gebeuren indien ze zomaar bij iedereen over hun geld zouden kunnen beschikken. Eventjes later staan de rekeningen op nul. Dat men fraudeurs allerhande in binnen- en buitenland aanpakt stoort me niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als Noorwegen en Zwitserland niet willen luisteren, er binnen vallen en de weldaden van de EUSSR met het geweer en bommen verspreiden... Soms lijkt het alsof ik nog de enige normale ben op dit forum.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 juli 2013 om 11:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo is dat zelf geen migrant?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Tja hij heeft er geen last van als hij wat geld nodig heeft hoeft ie toch gewoon naar z'n broer te gaan, of is die al gestopt met persen ?
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik heb daar geen last van jij wel ?
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is al een oplossing voor het verkassen van je geld waar de overheid er niet bij kan. ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Bitcoin Citaat:
http://bitcoin.org/en/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat die naam niets met Pol Pot te maken heeft ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |