![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ivan Van de Cloot: De politiek creëert valse hoop. En critici die hun illusie doorprikken, moeten als misdadigers aan de kaak gesteld worden. En de dreigementen worden almaar brutaler. Onlangs reisde er een belangrijke Vlaamse handelsmissie naar de Verenigde Staten. Ik was er niet bij, maar achteraf kreeg ik volgend bericht van wat er gezegd is. (neemt een papier en schraapt de keel): ‘Op de exportmissie in Houston vertelde een topminister aan de journalisten dat iedereen die kritiek had gegeven op het ACW, één voor één zouden worden aangepakt. En terwijl hij dat vertelde, maakte hij van zijn hand een revolver en schoot hij.’ Ik ken de context van die uitspraak niet. Ik weet niet of de politicus in kwestie iets had gedronken of niet. Ik weet wel dat ik het er ver over vind.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/dr...0362418745.htm De belgische situatie is dramatisch en journalisten worden bedreigd indien ze hierover schrijven (de goednieuwsshow must go on). De traditionelen (vaders-zonen, zeg maar de baroniën) vechten om hun voortbestaan maar trekken iedereen mee in de ravijn. Maar mensen met de dood bedreigen gaat toch te ver!? Benieuwd wie die minister was! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet zwanzen,hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarover bestaat al een draad.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begint sommigen hun frank eindelijk te vallen wat voor gangsters er daar rondlopen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervalste posts imponeren niet, Phlupke.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De d/t-regels worden in de lagere school al aangeleerd. Daar hoef je geen universiteit voor gedaan te hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie was die betrokken minister ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tussen zeggen en doen ligt één hemels verschil. En als ze nu eens beginnen met effectief iets te doen wat ons de goede richting doet opgaan, dan is alles hen vergeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De minister van onderwijs die betrokken was bij de d/t-regel, bedoel je? Ik zou het verdomd niet weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bogaert wil ze efficiënter maken en afslanken (terecht) en zie men bedreigd de West Vlaamse bedrijven met extra scherpe controles .......... Niet dat het mag, maar niet als wraak toch?
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn frank ligt al lang te roesten onder in het bakje.
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...44&postcount=6 'k Zou eigenlijk niet weten waarom het niet mag als 'wraak'.....' t Is van dezelfde categorie als staken en stiptheidsactie..... Maar dat ze dan misschien de 'groten' aanpakken..... Ze zouden misschien ook eens kunnen zoeken naar de dossiers die 'naar boven' gaan en waarvan dan nooit meer iets wordt gehoord ?
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() " Belgische topminister bedreigd journalisten met de dood ".
Ik kan er niet warm of koud van worden. Maar ja. ik ben geen Belg. (en ook geen journalist) Voor zover mij bekend hebben Belgen 5 regeringen en vele honderden ministers. Zo veel zelfs dat sommige de benaming 'topminister' waardig zijn ter onderscheiding van de kudde 'gewone' ministers.. |
![]() |
![]() |