![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...agen-meer.aspx
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha, zo zo jij bent duidelijk een andere persoon geworden.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het is wat het is, een voostel.
Er zitten positieve punten in: hervorming van de verplichte feestdagen, redelijke aanpassingen voor gehandicapten. Ook negatieve: werken met tijdelijke quota (praktisch onwerkbaar), nutteloze geldverspillende symbolische quatsch als straatnamen veranderen. Aan welke acties had je gedacht, kylero? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Kan iemand de volledige lijst van deze 29 leden van die Interculturele Commissie hier on-line zetten ?
Deze bende racisten moeten dringend aangepakt worden.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Waanzin. Totale waanzin.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Interculturele dialoog met islamisering vereenzelvigen. Dat is wel toppunt van angsthazerij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Waar zie jij een hoofddoekenplicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Zie O.T. Waarschijnlijk iets in de aard van 'kiesvee mag onverdoofd geslacht worden'. Kylero zal de koppen wel richting de kaaba plaatsen en Allahoe Akbar roepen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 augustus 2013 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Ik zal me blijven verzetten tegen het onverdoofd slachten van dieren en alle andere religieuze bullshit. Het moet maar eens gedaan zijn met al dat gezeik.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch al een paar jaren oud? Ik dacht dat dit - nadat de nodige subsidies aan de multiculturele raad werden overhandigd, gewoon terug de vuilnismand werd ingegooid?
jaja zie datum: 08/11/'10 Was maar om ons nog eens de stuipen op het lijf te jagen zeker? Waarom moeten we op 8 maart verlof hebben? 21 maart en 21 mei verlof hebben? Ik eis buiten het onverdoofd slachten van schapen op het offerfeest, dat mijn geloof dan ook kan gevolgd worden en dat de boer mijn varken op zijn erf zal mogen slachten. En verder raad ik mijn kinderen aan om niet meer te gaan werken (ze moeten toch etnisch worden negatief gediscrimineerd), een klein zwarthandeltje in cannabis of zo te beginnen en verder uit de ruif van de solidaire nieuwe werkslaven te leven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 augustus 2013 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() De cyberschandpaal voor deze Orwellianen. Ze mogen geen dag meer rust kennen.
Deze cultuurbarbaren en hun opdrachtgevers moeten zich persoonlijk verantwoorden.
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Lees nog eens opnieuw. De wet voor aanpassingen voor gehandicapten is er al, zij willen gewoon dat die wet doorgetrokken wordt naar alle "minderheden". Dus overal dat er faciliteiten zijn voor gehandicapten moeten er ook faciliteiten komen voor moslims om hun geloof te beleiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() You wish
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil ook mijn apart stekje, met tapijten en een privé hoekje waar ik mijn eigen smoothie krijg aangeboden met alle privacy. Dus: geen moslims toegelaten, net zomin als ik toegelaten ben op hun private oefenplekje. In feite blijven al die punten gewoonweg hilarisch (én kostelijk) : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoeren die wèl door een mannelijke dokter willen worden geholpen kunnen we apart in een zaal leggen waar ze dan met z'n allen kunnen jammeren tot die éne hoerenloper-mannelijke gynaecoloog eens komt kijken. De rest van de mannelijke gynaecologen worden omgevormd tot besnijdenisartsen. Mannen die enkel door mannen willen worden geholpen moeten dat ook kunnen, en zij die niet willen dat ze door donkerhuidige mannen worden geholpen krijgen deze keer schadevergoeding in plaats van een veroordeling met boete! (zie rechtspraak CGKR).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Ik word ook moslim. Blijkbaar kan je daardoor een aantal maatschappelijke voordelen bij halen. te beginnen met dat iedereen racist is. Bij mijn werkgever een hogere pree vragen, indien hij weigert is hij een racist.
|
![]() |
![]() |