![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja is het helemaal kwijt
En Ben Weyts zijn gedroomde opvolger was 30e op 30 in de politieke populariteitspol dus daar kunnen ze ook niet op rekenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() En blij dat we blijkbaar allemaal zijn dat NVA de dieperik in gaat. Elio 2 is in de maak, joepie, lekker, nog meer op onze kop, nog meer mensen die definitief naar ons landje komen , nog meer lekkere belastingetjes betalen, joepie, wat zijn wij toch een schattig slaafs volkje. Joepie, nog meer het land naar de verdoemenis of wacht eens even, is dit ook een manier om onafhankelijk te geraken, als we éénmaal gepluimd zijn tot op het bot en Vlaanderen niks meer kan opsturen naar het zuiden dan komt de splitsing, en ja, de armoede nemen we er dan maar bij zeker. Om het met de woorden van Jean Luc Dehaene te zingen"mooi, t'leven is mooi, ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foute titel.
Het is niet: "De Wever verliest de pedalen", maar "De Wever verandert desnoods van fiets".
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Heb het in een andere discussie ook al gezet. Hebben de VB-bashers van weleer uit het verleden niet geleerd dat constant afgeven op één partij vaak contraproductief werkt? Ikzelf ben absoluut niet voor het VB, maar het tot in het onnozele blijven focussen en becommentarieren heeft die partij mee groot gemaakt. Hetzelfde doet men nu bij de NV-A.
Wordt er niet gezegd dat gek zijn gelijk is aan steeds hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen toeval dat Bruno deze paragraaf is vergeten;
Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is nog steeds de grootste partij. Ze moeten dringen een beetje werken aan hun selfesteem.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haalt u dat uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'slechte' peilingen voor N-VA geven haar dezelfde monsterscore als bij de verkiezingen, toen ze eigenlijk incontournable waren, maar door een vieze truuk van de Walen, de koning en de Vlaamse minderheidspartijtjes aan de kant werden gezet opdat alles bij het oude kon blijven : macht aan de Franstaligen, postjes voor de Vlaamse knechtjes, fortuinen naar de koninklijke familie.
Voor mijn part zijn de resultaten in de peiling verre van slecht voor N-VA. Want zo groot blijven wanneer er geen campagne wordt gevoerd door N-VA maar wel dagelijkse goed nieuws shows worden georganiseerd door het clubje van Di Rupo en zijn Vlaamse knechtjes ... Dat clubje gaat nog hard op haar achterste vallen, me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uitstekende standup comedy B. Daar kunnen hier nog veel mensen een puntje aanzuigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een groot aanzien voor Bart De Wever als stand-up comedian. Veel politici zitten in de politiek omdat ze elders niet meer kunnen verdienen. Bart De Wever kan meer sportpaleizen doen vollopen dan Alex Agnew en Clouseau tezamen. Hij verkiest echter de politiek boven het grote geld van de showbusiness.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() @Reservespeler: Ik probeer alleen te ventileren dat de traditio's en linkiewinkies al staan te jubelen, Di Rupo staat nu al te roepen"zie wel dat we goe bezig zijn". De dieperik in voor NVA is er natuurlijk wat over(was cynisch bedoeld) maar het is wel zo dat met de huidige opiniepeilingsscore ze niet genoeg zouden hebben om inderdaad één en ander af te dwingen. Nu, wat niet is ,kan nog komen. Toen het VB op zijn hoogtepunt en als enigste rechtse partij 24% had dachten ze ook dat het kwaad bedwongen was. Maar wat zien we, als we NVA en VB beiden als rechts beschouwen ze toch al ongeveer 38 a 39% van de stemmen hebben, dus dat is al een gans pak meer dan de 24%. Dus onze traditio's en linkiewinkies hebben helemaal niks bedwongen, en als er nog veel stoten gebeuren zoals vorige vrijdag in de wijk Meulenberg/Houthalen en als Abou Jah Jah éénmaal terug op dreef is met onrust stoken kunnen daar gerust nog vele procenten bijkomen. Dus reservespeler, als rechts-georienteerd burger kan ik u zeggen dat we nog helemaal niet verloren zijn, ik ben al sedert 1991 onafgebroken op rechts aan het stemmen en links en traditio's zijn er tot nog toe niet in geslaagd mijn stem te krijgen, integendeel, ik drijf verder en verder weg van deze charlatans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude machtspartijen: verlamd van schrik, en blij met een dooie mus.
Dat wijzelf, nva-fans, herhaaldelijk gezegd hebben dat zelfs wij weten dat bomen niet tot aan de hemel groeien, (wat niet belet dat onze feestjes die titel konden voeren), is van geen tel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Oh ja, op dit forum is ook al een opiniepeiling omtrent kiesintenties voor Mei 2014. Heel raar maar waar, NVA haalt daar een score van 61%. Onrealistisch natuurlijk maar toch een groot en schril contrast met de opiniepeiling uitgevoerd door de regimepers. Ergens klopt iets niet, ofwel zitten op dit forum voornamelijk misnoegden die niks moeten hebben van linkiewinkies en traditio's ofwel is de opiniepeiling van de regimepers gemanipuleerd. Nu ja, Mei 2014 zal het uitwijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 oktober 2013 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik raak niet uit de kosten als standup comedian.
![]() |
![]() |