![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...bomen-op.dhtml
Hoe dat de natuur z'n gangetje gaat !! http://nl.wikipedia.org/wiki/Zinkgat
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik zag dat, en las ook de reactie over het water die niet weggeslorpt wordt.
Ik heb er geen antwoord op
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plakker , inderdaad , een goei vraag !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Louisiana , zo'n omgeving, dat lijkt me wel de rand van een moeras. Stel een moeras/rivier met een volume van 1 000 000 000m³ water, modder en andere vloeibare vetzakkerij. Een zinkgat van 10 000m³ Ik denk dat het verschil snel niet gezien is.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2013 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Buiten een beetje woelig water nadien is eigenlijk niets te zien
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 23 augustus 2013 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mocht het een zinkgat zijn, zoals men nu vaker tegenkomt, zou het veel indrukwekkender geweest zijn. Tenzij natuurlijk, zoals je zegt, een dikke modderlaag de bodem bedekt... Maar toch, ik vind het vrij vlotjes zakken, en zachtjes terug tot rust komen
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 23 augustus 2013 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om er nu Pindariaanse ufo's of reptilians in te gaan zien, da's wat ver voor mij.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 augustus 2013 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor UFO's had ik meer zoiets als dit verwacht.
Of anders dit. Helaas pas in de laatste seconden van't voorbeeld. Nu, voor de reptilans , wat kan men beter hebben dat dit?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die olie die uit de grond is gekomen moet toch leegtes hebben achtergelaten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet handig zeg om dat in bepaalde landen te gaan 'installeren'
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke landen had u zoal in gedachte
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik daar nog even over nadenken?
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig idee welke film dat kan zijn? Is al redelijk oud, dacht ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2013 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |