![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Prachtig toch, die culturele verrijking. Zelfs onze journalisten kunnen hun werk niet meer doen. Ondertussen pompen de graaiende vreemdelingen hun misdaadgeld in vastgoed in Noord-Afrika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() belgie, wat een land.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Een luchtgeweer begot...
In mijn jonge tijd speelden we daar cowboy en indiaan mee, of vanop afstand mee op varkens mikken, als ze het beest van zijn kloten maakte wisten we dat het raak was... Waar is de tijd... Echter, op journalisten schieten, deden we niet... Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 september 2013 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Journaliste Siegried Vandemaele: 'Ik was misschien naïef' (1:48).
http://www.brusselnieuws.be/video/ht...prek-sigridflv Oogjes die opengaan, one poco at a time. ![]() Laatst gewijzigd door Vrolijk op Vrijdag : 27 september 2013 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Lemmensplein was reeds een probleemzone twintig jaar geleden.
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag mij af wat voor commentaar Wouter van Besien en Bert Ancieux hier op hebben. Waarschijnlijk vinden ze dat verantwoord gedrag. Ah ja, die mannekes voelden zich bedreigd hè.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Geen flauw idee.
Volgens mij interesseerden ze zich nog minder in wat andere kinderen uitspookten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 september 2013 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij mikte op haar lichaam en raakte haar in de knie.
Best niet naar Syrië vertrekken hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bent u misschien in het zuiden van de V.S. opgevoed, waar wapendracht normaal is ? Ons werd geleerd dat wapens geen speelgoed zijn en dat zelfs met loodjesgeweren niet op mensen/dieren geschoten mag worden. En ongeacht de mening over 'maar een loodjesgeweer', zou je dat ook zeggen als het een klap in het gezicht was geweest ? 'maar een vuist'. Opzettelijke slagen en verwondingen zijn opzettelijke slagen en verwondingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand die het in zijn hoofd haalde om "slagen en verwondingen" te gaan mompelen bij de politie achteraf. Ze zouden eens goed gelachen hebben... En neen, ik ben niet in het zuiden van de VS opgevoed maar in het prachtige Haspengouw. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 september 2013 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En dat de politie goed gelachen zou hebben, zegt veel over de politie toen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Toch maar oppassen met zo'n geweer. Een mens doden lukt er niet mee maar je kan wel iemand verwonden. Ik heb al men een stevig luchtgeweer geschoten met stalen kogeltjes. Ik zou niet graag diegene zijn waarop geschoten wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu, ons Siegried had een blauwe plek dus ik vermoed dat het geen loodjesgeweer maar airsoft was. Maar dat maakt niet uit, van Siegried moeten ze afblijven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is raar, die van mij schieten uiterst nauwkeurig.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de moderne luchtgeweren zijn afstanden tussen de 50 en de 100 meter geen probleem.
Maar ik heb ook wel een olympisch model dat op tien meter afgesteld staat, dat schiet gewoon alles in één gat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 september 2013 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |