![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dag allemaal,
Mijn vrouw kwam naar België ongeveer 6 jaar geleden en kwam ik ongeveer 5 jaar geleden. We kwamen beiden hier om onze doktoraat doen en krijgen een Ph.D. titel. Wij beiden hebben voltooid onze doktoraten. Mijn vrouw werkt nu als postdoc en ik werk in een vrij groot particulier bedrijf. In de tussentijd hebben we twee kinderen die geboren in België zijn. We hebben besloten om te verblijven in België voor de rest van ons leven. Ik heb momenteel 1 jaar van arbeidskaart (B-type) en natuurlijk mijn identiteitskaart is geldig tot de vervaldatum van mijn werkvergunning. Het verstrijkt op November en nu ben ik op zoek naar een antwoord als we de Belgische nationaliteit kunnen krijgen. Kan iemand begeleiden mij wat we moeten doen? Kunnen we toepassen? Waar aanvragen en wat zijn de reglement? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom belgië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() België omdat het werk dat ik doe is zeer bevredigend en ik zie dat ik een zeer mooie toekomst kunnen voorbereiden om mijn kinderen. Heb je een specifieke reden om dit te vragen?
Ik ben vergeten te vermelden dat mijn huidige verblijfskaart is roze kaart (A-type verblijfskaart). Heeft u informatie over mijn vraag? Laatst gewijzigd door dol : 29 september 2013 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettegenstaande uw jarenlang verblijf en uw doctoraat is uw zinsbouw nog steeds verre van Nederlands.
Toch geen islamieten zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie dat jullie nog veel grotere problemen dan wat ik in mijn vraag heb gesteld.
Laatst gewijzigd door dol : 29 september 2013 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Geeuw, weeral een doorgestoken kaart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() ...
Laatst gewijzigd door dol : 29 september 2013 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() ok, ik zal niet doorgaan met deze discussie. Al gevonden aantal advocaten op google. Ik ga bezoeken een van hen om te praten over dit onderwerp.
Toch bedankt. Ik heb hier mijn les wel uit geleerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mochten jullie niet toegelaten worden hebben jullie dat te danken aan de duizenden die hier binnenstromen, niets kennen, niets doen, niets aanvaarden dat niet tot hun leefwereld behoort en uitblinken in het profiteren en uitbuiten van alles wat ze hier vinden... Ik hoop wel dat men eindelijk mensen al jullie hier opvangen en die duizenden anderen er uit gooien! Nu worden jullie misbruikt om die andere bende op sluikse wijze hier een vrijgeleide te geven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Slechte vermomming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zolang bepaalde politiekers en instanties allerhande met bepaalde agenda's dat niet willen doen moet men het land maar dicht houden! Het zal dat zijn of verzuipen voor iedereen. Ook voor diegenen die dachten dat hun broodje hier voor eeuwig gebakken was als ze er maar binnen geraakten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat spelletje kennen we al! Ga de zakken van de advocaten maar vullen, die verkopen hun eigen moeder voor geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we tussendoor laten weten wat we van al die pogingen denken en hoezeer we het resultaat appreciëren. Laatst gewijzigd door andev : 29 september 2013 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In zo'n geval komen de VZW's en een hoop andere Do-gooders wel uit het houtwerk gekropen om U de hele uitleg te geven en advocaten aan te prijzen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door terug naar daar te gaan, kan je er voor zorgen dat mensen in je eigen land het niet meer nodig hebben om massaal naar andere landen (zeg maar westerse landen) te trekken. Probeer in je eigen land als een gestudeerd iemand, het sociaal niveau ginder op te krikken. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 29 september 2013 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
BTW, dol comes from dolevo not the one that you poorly imagined. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
As I said above, I prefer going to a lawyer just because I need my answers and apparently everybody know everything here except the one that I asked ![]() Laatst gewijzigd door dol : 29 september 2013 om 13:08. |
||||
![]() |
![]() |