![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik walg van die mens. Zo een arrogantie, ik kan dat echt niet hebben. Ik wil iedereen oproepen om zo snel mogelijk alles op te zeggen bij Belgacom en over te schakelen naar de concurrentie. Wat vinden jullie van de "heer" Didier Bellens? http://vlaamsbelang.be/persberichten/2114/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Belgacom heeft de slechtste service van alle telecombedrijven. En met slecht bedoel ik echt slechtslecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze behandelen u als een beest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom heb je daar een abonnement in de eerste plaats?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wou je toch? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 18 oktober 2013 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag die man spartelen voor zijn centen, ja?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe niet zo belachelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, niet op die manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet toch dat hij zo reageert omdat hij de bui al ziet hangen.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die lachen ons toch allemaal uit om zo veel naïviteit ......... Hier in Oostende wordt de ene na de ander woonkazerne gebouwd "door de vrienden aannemers" en wat niet verkocht geraakt neemt de "keizer" of via hem Oostende wel over via één of ander parastatale organisatie.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Elke Vlaming zou elke maand 100 euro moeten overmaken op zijn rekening. Kan iemand mij tegenargumenten geven? Dacht het ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Bellens heeft onze politiekerTJES een duidelijke les gegeven (onvrijwillig).
Hij is al 8(acht!) jaar in opspraak !!! Wat deden de politiekertjes tijdens die 8 jaren ? NIETS !!! Vooral justitie is hier duidelijk in de fout, vooral ons aller CD&V-er , de Kortrijkzaan Declercq. Tip: ga zien naar "Het Vonnis" de nieuwste film van Verheyen. De enige Vlaamse film tot nu die een Oscar verdient. ![]() ![]() ![]() Toeval (???) dat Declercq NU manager wordt van Belgacom ??? NIEMAND gelooft nog in zo'n toeval ! Laatst gewijzigd door Boduo : 18 oktober 2013 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee om het loon van overheidsmanagers te begrenzen op € 290.000 is er doorgeduwd door de PS. Dat Didier Bellens een PS signatuur zou hebben is dus helemaal van de pot gerukt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 oktober 2013 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Niet voor het een of het ander, maar Didier Bellens is partijlid van de PS.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij lachte de Kamercommissie gewoon uit uit, liet ze zien wie er baas was.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 oktober 2013 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, neen.
Maar misschien ken ik gewoon niet genoeg mensen op dat politiek niveau.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |