![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht doet GAIA een aanklacht tegen deze bestiale praktijken.
En weet je wat, nu springt het CGKR erop om dat allemaal te onderzoeken. Wat een stinkende stal, dat centrum.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 oktober 2013 om 02:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor dient dus ons belastinggeld. Kan iemand me uitleggen wat franstaligen in de pap te brokken hebben bij een Nederlandstalige spot gemaakt in Vlaanderen door een Nederlandstalige organizatie?
Citaat:
djeezes! Is die Fadila dezelfde die ooit een uitgewezen asielzoeker uit het vliegtuig heeft gehaald?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Wordt echt interessant.
Zelfs mijn ideologische opponenten worden stilaan allemaal gebeten door dat verachtelijke totalitaristische CGKR (waar het merendeel achter stond toen het hen dienstig was om hun opponenten aan te pakken of hun fifi's te beschermen) Zou er toch hoop bestaan dat die bende smeerlappen o.l.v. De Witte ooit definitief op rust gesteld wordt, nu groen-links ook aan den lijve ondervindt dat hun vrijheid van expressie niet langer bestaat?
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vraag me af hoe maatschappelijk gedragen de klacht van Het Centrum is en in hoeverre het geïmporteerd barbarisme de goedkeuring van de goegemeente draagt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel zin om me voor één jaartje een lidmaatschapskaart van gaia aan te schaffen, om hen voor deze zaak te steunen.
Maar ik vrees dat gaia dat geld gaat gebruiken om mij (ik bedoel: mijn kleinkinderen) te dwingen (via via ... en niet letterlijk natuurlijk) om vegetariër te worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Ik verkies de kippenslachterij als favoriete plaats om het leven te contempleren.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij plots een tijdje niet meer post, eet ik een maand of twee geen kip meer....
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Geen schrik, ik pas niet op die haken. Ik zei slachterij niet boerderei.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of wat bedoel je nu in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 oktober 2013 om 07:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de Schoof groentes wil fretten, dan schept hij die wel uit de pot, en legt ze naast zijn entrecote, zijn chateaubriand, zijn tournedos, zijn varkensribbetjes van de bbq, zijn varkenshaasje ... en bij een hapje jamon neem ik dan wel een olijfje. De schoof kan ook niet zo goed tegen het woord veggie. Ik ben daar pertang niet zo orthodox in, maar ja, ik ben ook maar half-mens-half-god. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zal ik binnenkort nog het recht hebben om bijvoorbeeld de overdreven pracht en praal in de gebouwen van de katholieke kerk aan te kaarten zonder dat ik zogezegd alle katholieken discrimineer?
![]() |