![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen koper voor zeldzame Stradivarius
https://yahoo.skynet.be/nieuws/showb...e-stradivarius Blijkbaar geen geïnteresseerde ???? Wel een mooi prijsje ![]() Goeiemorgen , wat nu ???? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, wie geeft daar in huidige tijden nog geld aan, niemand ![]() Hoe komt dat? Tijden veranderen in de zin van dat die nieuwe garde mensen zich daar allemaal niet meer met bezig houden om van hun huis een 'museum' te maken. (museum maken van: alle 'oude' dingen/zaken/antiquariaat verworven uit erfenissen/giften maar lukraak te gaan opstapelen, de emotionele band aan wie of wat dan ook hoog in het vaandel dragende ... ) De nieuwe garde mensen heeft in zijn/haar woning maar het hoogstnodige staan en verder geven ze hun geld uit aan snoepreisjes/nieuwe wagen/kleding/andere luxeartikelen, waar uiteindelijk totaal niets mis met is. Kan best zijn dat ik dat weer totaal verkeerd zie maar toch. Gehuwde heren zullen nooit overgaan tot het kopen van een Stradivarius daar zij al een 'eerste viool' in huis hebben 'rondlopen'. ![]() Iemand die nog geld uitgeeft aan antiek, nee toch? Wat dan weer niet belet dat er prachtige dingen bij zijn. Bargain Hunt Get-Back Design Catawiki ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juni 2014 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Een kunstmaecenas uit Montreal. -Een onbekende op een liefdadigheidsverkoop ten voordele van Fukushima. -Een Engelse violist. -... Check dus liever eens voor ge hier onnozelheden post.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond mijn tekst best goed. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. en dus moet het flagrant onwaar zijn wat hier verschijnt?
Citaat:
![]() |
![]() |