![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Massaal nieuwe belgen & "eerdere" uitschrijven zonder reden wanneer ze beseffen dat het bestaande politiek systeem het begrip "Super Speciaal Fascisme" ver te boven gaat is nog het enige wat hier (tevens europa) gebeurt.
De vakbonden collaboreren globaal mee. Hun laatste schijngevecht was het referendum in Sint-Niklaas voor het behoud van de stedelijke vuilnisdienst. De valse organisatie van het referendum durfden ze zelfs niet gerechterlijk ten bergen brengen. Zelfs burgemeester nva verwierp de tenslotte toch nog positieve uitslag als zijnde niet representatief. Allemaal schone woorden zoals verandering maar met uiteindelijk verslechtering i.p.v. verbetering. Velen zeker sint-niklazenaren weten al dat de nva ook niet deugd. Alle ambtenaren vrezen tevens voor hun leven als ze hun spreekrecht durven aanwenden. Genocide (moord en doodslag in getallen) gebeurt hier via misleiding, negatie, isolatie & dit alles via begeleiding i.p.v. stalking van de goed geklede, mooi uitziende gewapende vrienden van de straat of het buro! Kiezen betekent wel degelijk verliezen hier in Belgie. Zeker nu dat op 25/05/14 de 3 hoogste niveau's van politieke verkiezingen vallen! Het cordon sanitaire & cgkr werken zeer prachtig. Het kan niet beter! En ja,in al die drukte zou ik het nog vergeten vragen. Wanneer krijg(-&) ik(wij) de bewijzen dat mijn(onze) gedwongen collocatie mislukt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En als ik je onsamenhangende woordenkramerij hierboven lees, zou ik toch eerder aan een broodnodige collocatie denken hoor... Probeer eens rustig uit te leggen over wat je het hebt. En niet vergeten af en toe te ademen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar als diegene die mij hebben willen colloceren eens naar voren dierven komen dan kon ik hen tenminste van woord dienen. Hier in sint-niklaas is het de gewoonte om zoveel mogelijk mensen te colloceren. Dus ik ben niet het enige slachtoffer van al enkele jaren geleden. Graag zou ik van de betrokken overheden weten waarom, zodat ik hier zelfs geen berichten zou moeten plaatsen waarvan u in eerste instantie niet het doel en of de inhoud van snapt. Niet iedereen heeft in zijn leven gemakkelijk de kans om iets te bereiken. Het is dan zeker niet de taak van overheden dit in het geheim nog te vermoeilijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe hebben ze dat in Sint-Niklaas voor mekaar gekregen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 oktober 2013 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() F+6ipv7 Willockx is ook diegene die de dioxine-crisis diende op te lossen voor de Verhofstadt regering! Voor die staat heeft hij de titel "minister van stoot" verkregen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn alleen wachtlijsten om in het een of ander parlement te mogen verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Het aantal gedwongen gecolloceerden is eerder laag; onze vriend is niet gecolloceerd
dat is wel duidelijk. Wat minder duidelijk is, is de kern van de zaak : waarover gaat het ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik vrees dat dit een draadje gaat worden zoals het blankenberge gezever van Raspoutine...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het is puur politiek & het gaat vooral om het feit dat de kieswet & verscheidene sociale wetten ongrondwettig zijn en overheden zoals parket, cgkr, ocmw en dergelijke de desbetreffende klachten in de doofpot willen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is nu eens één fragmentje dat waarschijnlijk uit de een of andere batman-film komt. Batman heeft natuurlijk ook iets van wat links in democratie wenst te bestrijden. Bij deze nogmaals dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je die niet gaan vinden op een politiek forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom er niet uit wijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rustig uitademen Pilleke pakken Neerschrijven waarover je het hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????? ???????? Laatst gewijzigd door reservespeler : 21 oktober 2013 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |