![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen grap.
al een hele tijd zag ik precies dat het licht van het lampje van de koelkast bleeft branden (ik zag een schijnsel door de rubber aan de deur). Rare situatie natuurlijk. tot ik via google opzoek "lampje Liebherr blijft branden" et voil�*, ik was niet de enige met dat probleem. Oplossing: zet het cool-plus knopje uit (dat dient om de diepvries extra snel te laten invriezen): reden doordat het lampje voor extra warmte in de koelkast zorgt, slaat die sneller aan en zo krijgt de diepvries extra koelte. Ik dacht eerlijk gezegd dat dit de aan/uit knop van de koelkast was! knopje uitgezet et voil�* lampje brandt niet meer als de deur dicht is. (je test dit door op het knopje in de rand van de deur te duwen voor de nitwit die me dat ging vragen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het is al ver gekomen met het knuffelen van de moslims in dit land, als er al koelkastlampjes blijven branden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en in ieder geval moet het rubber van circes koelkast node eens vervangen worden....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Mijn grootmoeder draaide dat lampje uit, die dacht: wat een verspilling dat dat lampje brand in een gesloten koelkast
![]()
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 1 november 2013 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar heb ik ook even aan gedacht, maar de koelkast is nog geen jaar oud, dus vermoed ik maar dat de rubber doorschijnend is en niet lucht/lichtdoorlatend.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geen van jullie heeft enige opmerking op het ingenieus systeem dat een lampje (met extra warmte) laat branden zodat de koelkast meer wil afkoelen met als bijverschijnsel dat de diepvries sneller kouder wordt?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liebherr? zouden ze Deutschland nu al helemaal hebben ingepalmd?
Trouwens, kent iemand één arabisch merk van koelkasten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2013 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkt natuurlijk alleen bij toestellen met één moter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was een beetje een speciale, die deed ook altijd de waakvlam uit van de bulex, om te besparen. Hij was de overtuiging toegedaan dat het goedkoper was om de bulex iedere keer dat je hem gebruikte eerst terug aan te steken met lucifers.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder neuken met vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() ?
Waarom was ie agressief? Tegen het lampje?
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet ongewoon hoor...zit ook in mijn Bosh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het niet kunnen dat je een klein beetje overdrijft ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 november 2013 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |