![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er eigenlijk één andere partij die zo duidelijk en concreet is als de n-va ?
De vraag stellen is ze beantwoorden. (ok ja, de PS is ook duidelijk in haar statuten, met haar poging om een Marxistisch staatsapparaat na te streven; maar niet concreet natuurlijk. Afijn, toch niet zo concreet als de pree van het madammeke van Samusocial of zoiets) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zal copy/pasten:
Misschien komt dat omdat de congressen van de andere partijen nog niet gehouden zijn. 'T is maar een gok, he... Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 oktober 2013 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van de N-VA ook nog niet, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel eigenlijk het partijprogramma voor de verkiezingen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 oktober 2013 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ok. Ik kijk er naar uit om de programma's van de andere partijen te kunnen bekijken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() edit: je doet me er aan denken dat ik onlangs het boekje van mevrouw Rutten heb meegekregen en ik het nog moet lezen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 oktober 2013 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat de NVA met deze voorstellen voor de oppositie kiest zodat Bartje in Antwerpen de grote lul kan blijven uithangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite hoeven de andere partijen totaal niet concreet en duidelijk zijn want we kennen ze maar al te goed: ze willen gewoon meer van hetzelfde, meeheulen met de Franstaligen om postjes te scoren, politieke benoemingen regelen, één hardwerkende Belg die twee leeggangers moet onderhouden tot hij er bij neervalt en meer van dit alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het duidelijk dat de kiezer kan kiezen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de huidige verklaringen de N-VA veroordelen tot de oppositie zal mogen blijken,daarvoor zijn er verkiezingen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uw post - met enig plezier ja, aangepast aan de realiteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mensen zich nog laten leiden/vangen door wat er vooraf allemaal verkondigd wordt... ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dit is als het ware een instigatie voor Elio II zeer snel uit de startblokken te krijgen. Maar het is hééél duidelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Nee maar er was wel een beeld, dat constant moet bijgesteld worden. Wat de NVA wil is een sprong in het duister, dus uiteindelijk zullen ze wel na een dag of 500 in coalitie gaan, of zullen ze het terug afbollen. Maar als ze er in slagen om voldoende stemmen te hebben om alles te kunnen doordrukken hou ik mijn hart vast. En er zal zelfs geen senaat meer zijn die een stokje voor het verloop te steken (of moet ik afloop) zeggen? Het is nu maar uitkijken wat de andere partijen gaan doen in hun programma's.
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 30 oktober 2013 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsof de partijkopstukken die daar in het fluweel zitten anders zouden stemmen dan hun eigen ministers en kamerleden ![]() |
|
![]() |
![]() |