![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had mijn klachtenbrief naar Lidl reeds ergens geplaatst, maar vind het nu wel een aparte draad waard.
Waar gaat het over: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Et voil�*, ik heb het verstuurd naar een politieke partij. Ben benieuwd of er iets mee gedaan wordt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 november 2013 om 17:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Excuseer, maar absurd dat u zich hier druk over kunt maken. Er zijn belangrijker dingen in het leven dan dat. In principe zal u wel gelijk hebben, maar ik raad u aan uw energie ergens anders in te steken. Voornaamste is dat mensen er kunnen winkelen, het zal me worst wezen dat de voorzijde van de etiketten enkel maar Frans of een andere taal vermeldt. Maar wees gerust, er is vast wel een of andere gefrustreerde NVA'er of VB'er te velde die zich verveelt en er ruchtbaarheid aan wenst te geven.
Wat mij betreft: leven en laten leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Waar sommige mensen tijd voor hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zijn minst had mevrouw Van de weghe eerlijk kunnen antwoorden :" de enige reden waarom er nog Nederlands op staat, is omdat het wel een wettelijke verplichting is, anders had er wel Arabisch op die plek gestaan"
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bemerk ook dat in het antwoord zelfs geen excuus is voorzien voor de moeite die ik moet doen om ergens een Nederlandstalige tekst te vinden. Blijkbaar is het voor het Duitse Lidl doodnormaal dat Vlamingen die teksten sowieso gewoon vertalen. Ik vind het heel denigrerend en de schaamte voorbij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben een poging gedaan om halal kip te verkopen, maar ik bezoedelde die altijd met gerookte spekblokjes dus dat is snel afgeschaft.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Jaja, mensen gaan in winkels rondwandelen en halal kip bezoedelen met spekblokjes. De Salafisten gaan hier nooit voet kunnen zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende keer leg ik er nog een fles wijn bij: basisproducten voor coq au vin. Beetje eigen cultuur promoten mag dat ook al niet meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind je dat nu zelf niet kleingeestig? Is dat echt iets waar je de partij-politiek er bij voor moet sleuren? Het ergste is nog dat ze erin mee gaan, maar ik had eerlijk gezegd niet meer verwacht van stemmen-geile populisten.
Als ik U was, ik poste dat in de draad "waaraan ergert u zich momenteel het meest?", ik schreef daar geen epistels voor.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Neen, jij bemoeilijkt op die manier het werk van het winkelpersoneel. Wijn hoort in de wijnafdeling.
Laatst gewijzigd door six : 13 november 2013 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor, Jeroen Meeus verkoopt binnenkort paketjes met alle ingrediënten samen. Je moet het wel nog zelf klaarmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kinderen zullen dan evenmin nog een job vinden als ze geen vier talen perfect kunnen beheersen, hun eigen thuistaal (Nederlands) niet meegeteld, want dat heb je toch voor niks nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Iedereen die Nederlandse tekst wil, massaal wijn bij de kip leggen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is dat voor franskiljoon gezwets? Haan in wijn, zul bedoelen. Nu schrijf ik de N-VA, wees gerust. Het zal Uw beste dag niet zijn.
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Facebookpagina over starten, volk bijeen krijgen, dan passen ze zich zelfs bij de Lidl aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha Facebook! Nog niet aan gedacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() Uiteraard zijn er belangrijkere zaken in het leven maar dat neemt niet weg dat de opmerking van Circe terecht is, het is voor de fabrikant overigens slechts een kleine moeite om het etiket aan te passen.
|
![]() |
![]() |