![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Terzake deze avond, Gerolf Annemans was heel sterk, kon uit de wind van Kathleen Cools gaan staan en bracht een mooie krachtige samenvatting van waar het VB nu voor gaat.
Persoonlijk hoorde ik mezelf terug schreeuwen dat ze Valkeniers nooit aan het roer mochten gezet hebben, maar gedane zaken nemen geen keer. Kortom, zij die Terzake gezien hebben, wat is jullie mening, hoe zien jullie de verjonging en duidelijkheid van het VB richting verkiezingen? Morgen komt er blijkbaar een uitgebreide verduidelijking van het grote geheel, ik kan niet wachten! http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rammas/terzake ps: Er moet dringend werk gemaakt worden van een subforum "verkiezingen 2014"
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 19 november 2013 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klaagde dat hij nooit op tv komt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verjonging is niet mensen op een andere lijst zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Heeft hij nu niet gedaan, heeft u nog een mening? Anders begint u beter een eigen topic over het feit dat het VB klaagde over een onredelijke behandeling van de media in het algemeen.
Ik wens u er alvast veel succes mee.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Mja, heeft u gelijk, waar maak ik mij druk om
![]()
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Dat is veel veranderd sinds het succes van de N-VA, want de vijand van mijn vijand is natuurlijk mijn vriend.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hey .. ik overwoog zelfs eventjes om op dienen Verannemans te stemmen, hij belichaamt de verjonging van het blok volkomen.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Wat een politiek discussie forum hier
![]()
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verjonging. Welke ? dat zullen we dus morgen te horen krijgen. Dan nog wat wollige praat van Pro-Europa, dus Anti-EU "want dat werkt niet". Waaaaw... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vitaliteit droop van het scherm af. De verjonging, verpersoonlijkt in een oude grijsaard met baard die we al vijfentwintig jaar te zien krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ipv ging het over vernieuwing, al dan niet marginaal zijn, blabla... Politici zouden meer over inhoud moeten praten. Annemans had van de gelegenheid gebruik moeten maken om kritiek te geven op de EU en er duidelijk op te wijzen dat eu-filie deel uitmaakt van de essentie van het N-VA-programma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Progressieven hebben veel liever een groot Vlaams Belang dan een groot N-VA. VB kan zonder pardon aan de kant geschoven worden omdat hun electoraal potentieel kleiner is dan dat van N-VA. De meerderheid van de Vlamingen aanvaard ook zonder pardon dat er met VB zelfs niet gesproken moet worden. Bij N-VA is dat niet zo. Die situatie geeft progressieve partijen meer macht. De media is ook progressief. Wie dat ontkent heeft geen flauw benul.
Laatst gewijzigd door mvd : 19 november 2013 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() Zo is dat. De VRT hoopt hiermee dat een deel van de NVA aanhang terugkeert naar het VB
|
![]() |
![]() |