![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20131113_00837136
Nu de bank winst maakt verkopen ze.. electorale overwegingen? Korte termijn winstbejag?
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 13 november 2013 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nog maar eens een kroonjuweel dat verkocht wordt om te scoren. Echt kortetermijndenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Het is inderdaad een kroonjuweel. Er zitten geen functionarissen aan de touwtjes.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 13 november 2013 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het is dus een schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen problemen met Franse bedrijven. Ik zal er klant van worden, van dergelijke bedrijven, als het in mijn voordeel zou uitdraaien.
Ik heb geen problemen dat "iets van hier" verkocht wordt aan het buitenland, als het in "ons" voordeel zou uitdraaien. En met "et kaat koet" en met onze schuldgraad ... zou dit wel eens een juiste beslissing kunnen zijn om te verkopen. We zijn nu eenmaal zo arm als Job. Dank zij de vorige regeringen van de laatste 30 jaar en de oude machtspartijen die er in zitten. Toch belet me dit niet om overal rond te bazuinen dat Di Rupo onze kroonjuwelen verkoopt. Ik bazuin dit rond om electorale redenen. Evident. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dat kan, maar het is weer een eenmalige verkoop, waarbij we eventuele winsten voor de toekomst uit handen geven. We , daarmee bedoel ik het Belgische geheel. Het verworven geld wordt niet herinvesteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Bende parvenu's.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze politici zijn incompetente criminelen die ons 100 keer meer kosten dan de monarchie en niemand die er over maalt . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Het eerste deel van uw zin in de eerste paragraaf begrijp ik niet, uw opmerking in het tweede deel is helemaal van de pot gerukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als je al je meubelen verkoopt, zit je uiteindelijk in een leeg huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze moeten onder de 100% staatschuld geraken of ze krijgen een boete van Europa en dat is een zware afgang. Ik weet niet hoeveel miljard ze nodig hebben dus er kunnen nog wel andere zaken verkocht worden ( Belgacom ? ).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een boer weet zelf dat wanneer hij zijn koeien geen water geeft hij ze ook niet meer kan melken . Politici die gehersenspoeld worden in de Universitaire hypocresie verliezen het boerenverstand , worden wereldvreemd en weten dat niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Staat speelt best geen bankier met het geld van de belastingbetaler, dat spreekt voor zich. De Staat dient zich te beperken tot de essentiële kerntaken: de dienst aan en voor de burger. Maar als de Staat om een of andere reden in het bezit komt van een onderneming en deze na gezondmaking weer verkoopt, dan is het wel de regel dat men wacht tot de aandelenkoers zich ten volle hersteld heeft en men er winst op boekt. Het zal me benieuwen of dit hier het geval is.
Ook de bestemming van de verkoopsom is belangrijk. Wordt het een schuldaflossing, ergens een gat dichten zoals bijvoorbeeld i.v.m. Dexia, of wordt het gebruikt om de lopende uitgaven te dekken. Dit laatste is helemaal verkeerd. Blijf benieuwd. |
![]() |
![]() |