![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() heeeft hier iemand anti islam, anti marrokanen, anti homosexueel, anti establishment, anti verhofstadregering, anti whatever verkeerd loopt in vlaanderen....texten?
ik ben op zoek naar mensen die een songtext, of zelfs maar gedichtje kunnen schrijven over bovegenoemde onderwerpen zodat ik die kan gebruiken als songtext in een nieuwe band. alle ideeen welkom!!!! met andere woorden, AL WAT GE NIET DURFT ZEGGEN MAAR WEL DENKT? GIET DAT IN DICHTVORM. RIJM BIJ VOORKEUR.EN STUUR HET ME DOOR VIA PM, ZODAT IK ER EEN NUMMER VAN KAN MAKEN EN WELKDRA KAN UITBRENGEN(NON PROFIT) 100% political incorrect is the rule! PM MIJ Laatst gewijzigd door no_red_flags : 31 oktober 2004 om 05:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() U wil dat ik een gedicht schrijf waarin ik oftewel de islam, de marokkanen, de homoseksuelen, verhofdstadt, enz. uitkak?
Ten eerste kan je zoiets moeilijk bestempelen als een gedicht. En ten tweede, doet het maar zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe noemt uw vredevol groepje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() geen idee hoe dat gaat heten, zal es vragen aan die persoon die vroeg dat te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb al wel een gedacht voor het refrein, ik zie echter niet in waaom ik het zou pm'en. Je kunt het hier evengoed lezen.
Allez dan hier komt ie; "en ik zal nooit geen idiote berichten meer posten op politics, oh nee, ik zal het nooit meer doen"
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() don't shoot the messenger, idioot
en nog slechte gerijmd ook |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je dan in opdracht werkt kun je er geld voor vragen en kun je van mij moeilijk verwachten dat ik jouw werk ga doen he. Als je een mooie rijm wil, dan vraag je dat maar aan skill.
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik heb al een ideetje voor de groepsnaam...wat dacht je van De Oude Wijven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() The bold and the Ugly past misschien ook wel als groepsnaam
![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() leer eens een eigen mening vormen. en zeg aan die mannen van da groepke da ze zelf ne songschrijver binnenpakken, dat werkt handiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel betaalt dat per regel?
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris