![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit de Verenigde Staten is er een geniaal idee tot in het hoofd van Mevr. MIlquet overgewaaid, maar onze jongens zien het niet zitten:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...bodycams.dhtml
Wat mij betreft hoeft onze politie alvast niet dagelijks met zo'n onding rond te lopen. Weg met die troep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt erop dat ze bij de politie die bodycams niet willen omdat ze er zich zelf door gecontroleerd voelen. Agenten worden zomaar op hun woord geloofd terwijl er genoeg tussen zitten die liegen dat ze zwart zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail: Citaat:
Of ik er persoonlijk een probleem mee heb, nee niet echt want het is en blijft: Smile, you're on candid cam'ra!! ![]() Misschien een goeie optie, gelijk een pak geven zoals in de prachtige game Dead Space 3 misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe sneller hoe liever. Bij voorkeur alle belangrijke overheidsfunctionarissen onder camerabewaking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politiekers daarentegen mogen 24 op 24 monitoren. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 12 januari 2014 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wie niets te verbergen heeft heeft niets te vrezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Video ivm. bodycams in Houston, VS
Published on Dec 23, 2013 - Chief of Police Charles A. McClelland, Jr. meets with the media each month, to answer questions regarding Houston Police Department issues. This video contains the presentation portion of the meeting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie alleen maar voordelen in het dragen van zo'n body-camera.
En aan de prijs, èn de kwaliteit, te zien, vraag ik me af waarom ze nog geen dashcams in hun auto's hebben zitten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de burger kan zich natuurlijk ook wapenen met dashcams en bodycams
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat je ze dan niet alleen voor het frituur ziet stoppen, maar ook voor al de adressen waar ze gaan ontvangen.
![]() |
![]() |