![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de titel al blokletterde is in veel handleidingen een Nederlandstalige beschrijving van het door u aangekochte artikel niet meer te vinden.
Die bewuste handleidingen kan je dan wel weer in de meest exotische talen gaan lezen. Veel succes alvast ![]() Een lukraak gekozen handleiding: Engels Frans Duits Italiano Svenska Español Ceština Slovencina Dansk Suomi Português Polski Lietuviškai Romanian Bulgarian Slovenscina Magyar Eesti Latviski Eλλήvika (schrijfwijze?) Zo zie je maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 december 2013 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is prima zolang we de Belgische droom (of illusie?) maar kapot krijgen.
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben in ons kleine landje dan ook de Nederlandstalige gemeenschap Franstalige gemeenschap Duitstalige gemeenschap De Engelstalige die zit er aan te komen denk ik ... p.s. Taalinstellingen op PC in de meeste gevallen: Nederlands (Nederland) Waar is het Nederlands België gebleven? Sites op het internet gaan in de meeste gevallen naar NL (Nederland) sites. Vergist u zich niet met mijn tekst wil ik geen steen werpen naar onze Noorderburen hoor ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 26 miljoen inmiddels.